SmartThings سامسونگ

ویدیوی کمپین SmartThings سامسونگ با حضور سون هیونگ مین منتشر شد

ویدیوی کمپین SmartThings سامسونگ با حضور سون هیونگ مین، ستاره فوتبال جهان و با نام «SmartThings روزمره با سون» منتشر شد.

شرکت سامسونگ ویدیو کمپین جدید خود را با نام «SmartThings روزمره با سون» منتشر کرد که در آن سون هیونگ مین، ستاره فوتبال جهان از دستگاه‌های متنوع سازگار با سرویس SmartThings سامسونگ استفاده می‌کند.

کمپین جدید SmartThings سامسونگ

سامسونگ سون هیونگ مین را از رویداد Unpacked در جولای 2023 به‌عنوان سفیر برند گلکسی معرفی کرد و این ستاره فوتبال جهان اکنون در کمپین جدید SmartThings این شرکت نیز مشارکت دارد. سامسونگ در این کمپین به‌شکل ویژه به موضوع‌های مربوط به سرگرمی، سلامتی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی پرداخته که تمام مصرف‌کنندگان جهان نیز به این موضوع‌ها علاقه دارند.

در این ویدیو، سون هیونگ مین یک سبک زندگی روزانه ارتقا پیدا کرده به‌کمک فناوری را تجربه می‌کند و سامسونگ نیز از طریق کانال‌های اجتماعی جهانی خود آنها را به‌اشتراک گذاشته است. تمام دستگاه‌هایی که در این ویدیو دیده می‌شوند به‌شکل یکپارچه در اکوسیستم SmartThings به یکدیگر متصل هستند. البته این محصولات فقط شامل تلویزیون، یخچال و سیستم‌های تهویه مطبوع نبوده و مجموعه‌ای از سایر دستگاه‌ها نظیر چراغ‌ها و اسپکیر را نیز در بر می‌گیرند.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

SmartThings سامسونگ

از جمله بخش‌های اصلی ویدیوی کمپین سامسونگ می‌توان به صرفه‌جویی در مصرف انرژی اشاره کرد که سامسونگ آنها را از طریق قابلیت‌های اصلی برنامه SmartThings نظیر SmartThings Energy و SmartThings Routines به مخاطب نشان داده است.

کاربران با قابلیت SmartThings Energy می‌توانند بر مصرف انرژی دستگاه‌های مختلفی نظیر تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال و سیستم‌های تهویه مطبوع نظارت داشته باشند. همچنین این قابلیت، حالت انرژی هوش مصنوعی (AI Energy) را پیش از این‌که به سطح مشخصی از مصرف برسد، فعال خواهد کرد تا هزینه‌های برق به‌شکل موثری کاهش پیدا کند.

SmartThings سامسونگ

قابلیت SmartThings Routines نیز امکان کنترل خودکار لوازم خانگی را در زمان و شرایط مشخص برای کاربران فراهم می‌سازد. بخش «روتین بیرون رفتن» سون هیونگ مین در این ویدیو به‌خوبی به این قابلیت اشاره دارد. وقتی این ستاره فوتبال، خانه را ترک می‌کند، این روتین به‌شکل خودکار تمام لوازم خانگی را خاموش می‌کند. این قابلیت باعث تمرکز بیشتر سون روی لباس پوشیدن و آراستگی شده و همچنین به‌سادگی مصرف انرژی غیر ضروری را کاهش می‌دهد.

ترکیب موسیقی و رنگ‌ها با SmartThings سامسونگ

علاوه بر این‌که پلتفرم SmartThings سامسونگ با عملکردهای خود باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود، قابلیت‌های دیگری نیز برای جذاب‌تر کردن کاربران به‌همراه دارد؛ برای مثال سرویس Music Sync این سرویس می‌تواند نور چراغ‌هایی که به SmartThings متصل هستند را با موسیقی پخش شده از دستگاه‌های گلکسی سازگار کند.

قابلیت Hue Sync نیز عملکرد مشابهی را در تلویزیون های هوشمند سامسونگ ارائه می‌دهد که باعث می‌شود تجربه بصری فراگیر و جذابی را برای بیشتر لذت بردن از محتواهای مورد علاقه، برنامه‌های زنده یا بازی‌های ویدیویی به‌وجود آورد.

SmartThings سامسونگ

طبق ویدیوی منتشر شده از این کمپین، سون هیونگ مین با استفاده از نورپردازی‌های تطبیقی این قابلیت توانسته فضایی آرامش‌بخش را خلق کند. این قابلیت در حالت Gaming Mode نیز باعث همگام‌سازی نور و رنگ خانه با عملکرد روی صفحه تلویزیون شده و توانسته هیجان بازی را دوچندان کند.

نظارت لحظه‌ای بر سلامتی

گلکسی Watch که یک عضو دیگر از دستگاه‌های متصل SmartThings محسوب می‌شود، امکانی را ارائه می‌دهد تا کاربران بتوانند به‌شکل لحظه‌ای به داده‌های مربوط به تمرینات ورزشی نظیر ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و مدت زمان فعالیت دسترسی پیدا کنند.

در این ویدیو، سون با استفاده از اکوسیستم متصل گلکسی و همچنین با استفاده از برنامه SmartThings توانست به‌شکل همزمان تمرینات ورزشی را انجام دهد و یک مسابقه فوتبال را نیز در تلویزیون تماشا کند. سون در زمان تماشای مسابقه قادر به دیدن داده‌های مربوط به تمرینات روی صفحه تلویزیون خواهد بود؛ چنین ادغام نوآورانه‌ای باعث شده تا کاربر هم از تماشای تلویزیون لذت ببرد و هم روی سلامتی خود نظارت داشته باشد.

سون هیونگ مین

سون در انتهای ویدیو با اشاره به تجربه مشارکت خود در کمپین سامسونگ و کاربری آسان این اکوسیستم گفت با توجه به این‌که این سیستم متصل عملکردی خودکار دارد، تجربه کاربری آن نیز به‌شکل شگفت‌انگیزی آسان است. وی افزود با استفاده از SmartThings توانستم بیشتر از اوقات فراغتم لذت ببرم و در کنار صرفه‌جویی در انرژی بتوانم همه چیز را به‌آسانی انجام دهم.

گفتنی است از طریق کانال‌های رسمی یوتیوب و اینستاگرام سامسونگ می‌توانید ویدیوی کمپین جدید این شرکت به‌نام «SmartThings روزمره با سون» را مشاهده کنید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*