جذابترین گجت های سال 2024

جذابترین گجت های سال 2024 که بی صبرانه منتظر آمدنشان هستیم

از آیفون 16 تا گلکسی اس24، با جذابترین گجت های سال 2024 که کاربران مشتاقانه منتطر عرضه‌ی آنها در سال آینده هستند آشنا شوید.

فناوری هرگز ثابت نمی‌ماند و این بدان معناست که همیشه ابزارهای جدیدی در راه هستند. یک واقعیت که می‌توان از آن با اطمینان سخن گفت این است که هر سال یک فناوری جدید و چشمگیر پا به عرصه‌ی وجود خواهد گذاشت. پیشرفت خیره‌کننده تکنولوژی در سال‌های اخیر سبب شده بسیاری از گجت‌هایی که زمانی وجودشان شبیه آرزو بود، اکنون رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرند.

در سال جاری شاهد رونمایی از چندین گجت خارق‌العاده بودیم که می‌توان گلکسی Z Fold 5 سامسونگ و جدیدترین مک‌بوک‌های دارای تراشه‌های M2 Pro و M2 Max را در میان آنها برجسته کرد. سال 2024 نیز از این پیشرفت‌ روزافزون فناوری عقب نخواهد ماند و با معرفی محصولات بی‌نظیر توجه علاقه‌مندان را جلب خواهد کرد.

شایعات جذابی در مورد معرفی گجت‌های متنوع در سال آینده‌ی میلادی به گوش می‌رسد که با تنوع و طیف‌های مختلف همه را هیجان‌زده خواهند کرد. عرضه‌ی سیستم‌های بازی جدید نینتندو و لنوو، رونمایی تضمینی گوشی‌های هوشمند مانند آیفون 16 و سامسونگ گلکسی اس 24 و معرفی برخی فناوری‌های نوآورانه که می‌توانند نحوه تعامل مردم را تغییر دهند، از جمله پیشرفت‌هایی هستند که چشم انتظار آنها هستیم.

غول‌های فناوری هر ساله با رونمایی از محصولات جدید و پیشرفته‌تر خود سعی بر جلب توجه مشتریان و افزایش سلطه‌ی خود بر بازار مصرف‌کننده را دارند. بنابراین بدیهی است که سال 2024 شاهد دستگاه‌های جذاب زیادی باشد که آینده‌ی تکنولوژی را دستخوش تغییر می‌کنند. در میان طیف گسترده‌ی محصولاتی که شرکت‌های سازنده وعده‌ی رونمایی از آنها را داده‌اند، در این مقاله به معرفی و بررسی 10 مورد از جذابترین گجت های سال 2024 می‌پردازیم که کاربران برای عرضه‌ی آنها لحظه‌شماری می‌کنند.

آیفون 16

جذابترین گجت های سال 2024 - آیفون 16

از زمان عرضه‌ی آیفون در سال 2007، این گوشی هوشمند نه تنها بسیار موفق بوده، بلکه در صنعت نیز تأثیر چشمگیری داشته است. محصول پرچمدار اپل بیش‌از 15 درصد سهم بازار را به نام خود کرده است و میلیون‌ها کاربر هر سال مشتاقانه منتظر رونمایی از جدیدترین مدل کمپانی اپل هستند.

این شرکت آیفون 14 و آیفون 14 پرو را در پایان سال 2022 با بررسی‌های عالی عرضه کرد و انتظار می‌رود که آخرین نسخه این گوشی هوشمند قبل از زمستان امسال به قفسه‌های فروشگاه‌ها قدم گذارد. چند روز بیشتر تا رونمایی از سری آیفون 15 باقی نمانده و کاربران بی‌صبرانه منتظر روز معرفی این محصول هستند.

اما این فقط آیفون 15 نیست که مردم را هیجان زده می‌کند، سری آیفون 16 با تغییرات جذاب خود که احتمالاً در اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد، در حال حاضر سرتیتر بسیاری از شایعات شده است. با توجه به اینکه اپل هنوز به طور رسمی آیفون 15 را معرفی نکرده، هیچ اطلاعات واضح و قابل تأییدی در مورد آنچه ممکن است در گوشی هوشمند آینده‌ی اپل گنجانده شود وجود ندارد.

شایعات حاکی از آن است که نسخه‌های بزرگتر آیفون و همچنین معرفی Face ID زیر نمایشگر در راه خواهد بود. همچنین این احتمال وجود دارد که آیفون 16 دارای دکمه‌های حالت جامد برای کنترل‌هایی مانند صدا و پاور باشد.

یکی دیگر از شایعات کلیدی که ممکن است دوستداران اپل را مجبور کند قصد خرید آیفون 15 را کنار بگذارند و تا سال آینده منتظر بمانند، احتمال معرفی آیفون 16 اولتراست. این نسخه از گوشی‌ هوشمند آینده گران‌ترین آیفون اپل خواهد بود و دارای ویژگی‌هایی است که در مدل‌های دیگر دیده نمی‌شود.

برخی پیشنهاد کرده‌اند که این مورد از جذابترین گجت های سال 2024 می‌تواند شامل مواردی مانند صفحه‌نمایش بزرگ‌تر، سخت‌افزار قدرتمندتر و طراحی بدون هیچ پورت برای شارژ باشد. همه این ویژگی‌ها مطمئناً آیفون 16 را به دستگاهی تبدیل می‌کند که ارزش انتظار کشیدن را دارد.

تلویزیون‌های PHOLED

جذابترین گجت های سال 2024 - تلویزیون فولد

در طول دهه گذشته، تلویزیون‌ها به‌طور قابل توجهی بهبود یافته‌اند. با پیشرفت‌هایی مانند صفحه نمایش HD و وضوح بالاتر، نمایشگرهای 4K اکنون در سرویس‌های پخش، شبکه‌های تلویزیونی و کنسول‌های بازی ویدیویی که محتوا را با وضوح خیره کننده 3840 در 2160 پیکسل به بینندگان نشان می‌دهند، رایج شده است.

با این حال، در دو سال گذشته پذیرش تلویزیون‌های 8K نسبتاً کند بوده است که نشان می‌دهد مشتریان فناوری جدیدی را می‌خواهند که برایشان جذاب و هیجان‌انگیز باشد. تلویزیون‌های OLED اکنون صفحه‌نمایش‌های منتخب برای بسیاری از مردم هستند و این فناوری می‌تواند در سال 2024 با گسترش PHOLED شاهد ارتقاء قابل توجهی باشد.

صنعت تلویزیون کلمات اختصاری را دوست دارد و اکنون یک کلمه جدید داریم که برای کاربران بسیار جذاب خواهد بود: PHOLED که مخفف OLED فسفری است. به نظر می‌رسد که این نوع جدیدی از فناوری تلویزیون‌های OLED باشد، اما در واقع پیشرفتی در نحوه ساخت پنل‌های OLED موجود است که نوید بهره‌وری انرژی و روشنایی بهتر را نیز می‌دهد.

جذابترین گجت های سال 2024

در واقع، شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهند برندهای بزرگی مانند ال‌جی و سامسونگ در حال توسعه تلویزیون‌های PHOLED هستند و شرکت‌های دیگر نیز احتمالاً از این روش پیروی خواهند کرد. PHOLED که مخفف «دیود ساطع کننده نور آلی فسفرسنت – phosphorescent organic light emitting diode» است، روش جدیدی برای تولید تلویزیون به‌شمار می‌رود که زیرپیکسل‌های فلورسنت را با زیرپیکسل‌های فسفرسنت جایگزین می‌کند.

نتیجه نهایی یک تلویزیون بسیار کارآمدتر خواهد بود که انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کند و در عین حال وضوح و احساس زنده بودن بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. بسیاری از تلویزیون‌های OLED در حال حاضر از برخی زیرپیکسل‌های فسفری استفاده می‌کنند، اما ایجاد مواد فسفری آبی دشوار است.

با این حال، شرکت Universal Display Corporation ادعا می‌کند که آماده تولید انبوه مواد فسفری آبی خود است و به برندهای تلویزیون این فرصت را می‌دهد تا تلویزیون‌های PHOLED ایجاد کنند. برای مصرف کنندگان، این مورد از جذابترین گجت های سال 2024 می‌تواند به معنای کاهش هزینه‌ی قبض برق و واضح‌تر شدن صفحه‌نمایش تلویزیون باشد.

اپل واچ X

جذابترین گجت های سال 2024 - اپل واچ ایکس

ساعت‌های هوشمند به وسیله‌ای ضروری برای پیگیری وضعیت سلامت و تناسب اندام افراد تبدیل شده‌اند. از فیت‌بیت گرفته تا گارمین و برند پیکسل گوگل، اکنون ده‌ها مدل مختلف از برندهای سازنده ساعت‌های هوشمند در بازار موجود است که با قابلیت‌های خارق‌العاده خود قادرند اطلاعاتی از قبیل شمارش گام‌ها، تعداد ضربان قلب و کیفیت خواب را به شما ارائه دهند.

اپل واچ یکی از پیشتازان بازار ساعت‌های هوشمند است و از زمان معرفی آن در سال 2015 تاکنون بیش از 100 میلیون دستگاه فروخته است. در حالی که به نظر نمی‌رسد تغییرات قابل توجهی در سری اپل واچ 9 که چند روز دیگر معرفی می‌شود دیده شود، بسیاری از مردم هیجان زده هستند تا ببینند غول فناوری چینی با اپل واچ سری X چه تغییراتی را ارائه می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود این مدل از جذابترین گجت های سال 2024 باشد.

مدل جدید در مقایسه با پیشنهادات فعلی اپل یک تغییر اساسی خواهد بود و ممکن است تعدادی ارتقاء داشته باشد که شامل یک صفحه نمایش microLED می‌شود که علاوه بر سبک‌تر و ظریف‌تر بودن نسبت به مدل‌های قبلی، صفحه نمایش روشن‌تری را ارائه خواهد داد. همچنین گفته می‌شود مدل جدید احتمالاً از یک سیستم اتصال مغناطیسی جدید برای اتصال و تعویض بند خود بهره می‌برد.

سری X حتی ممکن است برای اولین بار دارای فشارسنج باشد. بنابراین اگر از علاقه‌مندان ساعت‌های هوشمند اپل هستید، پیشنهاد می‌شود پس از عرضه سری 9 به‌سرعت تصمیم به خرید آن نگیرید و تا عرضه‌ی سری ایکس دست نگه دارید. البته شایعات حاکی از آن‌اند که اپل واچ ایکس یا در سال 2024 عرضه خواهد شد یا 2025 و تاریخ دقیق رونمایی از این محصول خاص هنوز مشخص نیست.

لنوو Legion Go

جذابترین گجت های سال 2024 - کنسول گیمینگ دستی لنوو

محبوبیت گسترده نینتندو سوییچ ثابت کرد که تقاضای زیادی برای کنسول‌های گیمینگ دستی قابل حمل وجود دارد. در واقع، موفقیت این سیستم باعث شد تا شرکت‌های دیگر دستگاه‌های مشابهی مانند Valve با Steam Deck را عرضه کنند.

به نظر می‌رسد که گیمرها در سال 2024 گزینه‌های بیشتری برای اجرای بازی‌های خود در طول سفر یا کمپینگ با تعدادی از سیستم‌های بازی دستی قابل حمل جدید داشته باشند که هیجان‌انگیزترین مدل Legion Go Lenovo است.

غول فناوری چینی در نمایشگاه ایفا 2023 از کنسول گیمینگ دستی لنوو Legion Go رونمایی کرد که اولین کنسول بازی قابل حمل ویندوزی این شرکت محسوب می‌شود. یک افشای معتبر حاکی از آن است که این دستگاه دارای نسبت تصویر 16:10 و وضوح خروجی 1600p خواهد بود که بهبود قابل توجهی نسبت به کیفیت نمایشگر سایر کنسول‌های گیمینگ دستی مانند Steam Deck محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نوآورانه‌ترین گجت های معرفی شده در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳

در همین حال، گزارش‌هایی نیز وجود دارد مبنی بر اینکه این سیستم از همان تراشه‌ای بهره خواهد برد که ROG Ally ایسوس از آن استفاده می‌کند: تراشه سفارشی Z1 Phoenix A‌MD. تصاویر فاش شده به سیستم دارای کنترلرهای جداشدنی مانند نینتندو سوییچ اشاره دارند. صفحه نمایش این دستگاه از سایر کنسول‌های دستی معرفی شده بزرگتر است و شما با خرید این محصول، 16 گیگابایت رم LPDDR5X و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهید داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی Lenovo Legion Go به بازار منتشر نشده است، اما سال آینده یک زمان احتمالی برای عرضه‌ی این مورد از جذابترین گجت های سال 2024 به نظر می‌رسد. ویژگی‌های بهبود یافته در مقایسه با Steam Deck و ROG Ally سبب می‌شود این محصول در زمان معرفی گران‌تر از سایر رقبای خود باشد.

هدفون بی‌سیم UWB با رزولوشن بالا

جذابترین گجت های سال 2024 - هدفون بی سیم

هدفون‌های بی‌سیم در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. آنها آزادی بیشتری را با حذف سیم‌های درهم‌تنیده ارائه می‌کنند و به شما اجازه می‌دهند آزادانه حرکت کنید و از آهنگ‌های مورد علاقه‌ خود بدون اتصال فیزیکی به تلفن یا دستگاه دیگر لذت ببرید.

با توجه به اینکه بسیاری از گوشی‌های هوشمند دیگر حتی درگاه اتصال AUX ندارند، آینده احتمالاً تحت سلطه هدفون‌های بی‌سیم و هدفون‌هایی مانند AirPods خواهد بود. تنها مشکل هدفون‌های بلوتوثی این است که آنها معمولاً کیفیت صوتی مشابهی با همتایان سیمی خود ارائه نمی‌دهند. با این حال، سال 2024 با معرفی هدفون‌های باند فوق‌العاده گسترده می‌تواند تغییر بزرگی را رقم بزند.

با استفاده از فناوری UWB به جای بلوتوث، هدفون‌ها می‌توانند صدایی با وضوح بسیار بالاتر با کیفیت بدون نویز را با نرخ 24 بیت/192 کیلوهرتز ارائه دهند. فناوری UWB یا پهنای باند فوق عریض (Ultra Wide Band) نوعی پروتکل ارتباطی بدون سیم با برد کوتاه است که با استفاده از امواج رادیویی در فرکانس‌های بسیار بالا کار می‌کند.

هنگامی که یک دستگاه مجهز به فناوری UWB مانند گوشی یا ساعت هوشمند نزدیک یک دستگاه دیگر با این قابلیت قرار بگیرد، هر دو شروع به تخمین مسافت می‌کنند. اتصالات UWB دارای اشکالاتی است، مانند منطقه اتصال محدود، اما انرژی بسیار کمتری مصرف می‌کنند و بسیار بیشتر از آنچه در حال حاضر ممکن است عمر خواهند کرد.

قسمت شگفت‌انگیز در مورد فناوری این است که سیستم‌های مجهز به UWB می‌توانند زمانی که کاربر به یک موقعیت مکانی خاص رسید (مثل در پارکینگ) قفل‌ها را باز و بسته کنند. کمپانی PSB Speaker با m MQA و Sonical همکاری می‌کند تا اولین هدفون‌های UWB را در سه ماهه اول سال 2024 منتشر کند و محصولات دیگر احتمالاً در ماه‌های آینده به دنبال آن عرضه خواهند شد.

نسخه ارزان‌تر هدست واقعیت مجازی متا

جذابترین گجت های سال 2024 - هدست واقعیت مجازی متا

فناوری واقعیت مجازی هر روز محبوب‌تر می‌شود و برندهایی مانند Meta، PlayStation، Valve و HTC همگی هدست‌های VR خود را با طیف تنوعی گسترده‌ به بازار عرضه می‌کنند. این فناوری بسیار چشمگیر است و با گذشت زمان به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، اما یک عامل مهم سبب می‌شود تمام علاقه‌مندان نتوانند از تجربه‌ی این تکنولوژی لذت ببرند.

این عامل هزینه بسیار بالای هدست‌های واقعیت مجازی است که به واسطه آن بسیاری از مردم هنوز نمی‌توانند به واقعیت مجازی دسترسی پیدا کنند. حتی ارزان‌ترین هدست‌های واقعیت مجازی نیز می‌توانند صدها دلار برای خریدار هزینه داشته باشند. اما یک خبر خوب برای دوستداران این فناوری وجود دارد و قیمت‌های بالای این محصولات در سال 2024 دستخوش تغییر خواهد شد.

متا به عنوان شرکت مادر فیسبوک یک استراتژی بزرگ برای هدست‌های واقعیت مجازی خود در نظر گرفته و توضیح داده است که می‌خواهد هدست واقعیت مجازی ارزان‌تری را در سال 2024 عرضه کند، دستگاهی که با نام Ventura عرضه خواهد شد.

این محصول قیمت مناسب‌تری دارد و به عنوان Quest 3 Lite شکاف را پر می‌کند. شرکت سازنده به حرفه‌ای‌ها این فرصت را می‌دهد که مدل‌های گران‌قیمت‌تری را انتخاب کنند که ویژگی‌های برتری دارند. نائب رئیس متا در VR Mark Rabki هدف روشنی را برای طراحی این هدست VR در نظر گرفته و گفت: «هدف از توسعه‌ی چنین محصولی بسیار ساده است: جلب توجه مشتریان با قیمت مناسب و قابلیت‌های جذاب.»

لپ‌تاپ‌ها با طراحی ظریف‌تر

جذابترین گجت های سال 2024 - لپ تاپ ظریف

لپ‌تاپ‌ها یکی از ابزار اصلی کسب‌و‌کار برای بسیاری از مردم به حساب می‌آیند، به‌ویژه برای افرادی که به صورت دورکاری در منزل کارهای خود را انجام می‌دهند. به لطف ماهیت قابل حمل بودن این دستگاه، لپ‌تاپ‌ها به افراد این امکان را می‌دهند که راحت بنشینند و مجبور نباشند پشت میز با یک کامپیوتر سنتی کار کنند.

قابلیت برتر لپ‌تاپ‌ها نسبت به کامپیوترهای رومیزی تنها به این دلیل است که لپ‌تاپ‌ها کوچکتر و سبک‌تر از رایانه‌های شخصی رومیزی هستند و وزن کمتر همیشه برای دستگاهی که برای مسافرت در نظر گرفته شده، یک مزیت است.

در سال 2024، لپ‌تاپ‌ها نه تنها به کاهش وزن و ضخامت خود ادامه می‌دهند، بلکه سریع‌تر از همیشه کار خواهند کرد. تمام این ویژگی‌ها به لطف نوع جدیدی از حافظه است که توسط شرکت دل عرضه شده است. اکثر لپ‌تاپ‌ها از SO-DIMM برای حافظه استفاده می‌کنند، با این حال دل اکنون ماژول حافظه فشرده (CAMM) را به عنوان جایگزین توسعه داده است.

با دریافت تأییدیه از سازمان استانداردهای تجاری JEDEC، به نظر می‌رسد فناوری CAMM در سال آینده گسترده‌تر شود که خبری فوق‌العاده برای مصرف‌کنندگان است. با توجه به اینکه حافظه SO-DIMM از نظر سرعت محدودیت دارد، CAMM به دلیل تغییرات طراحی می‌تواند سرعت‌های بسیار بالاتری را ارائه دهد.

در همین حال، حافظه CAMM فضای کمتری را اشغال می‌کند و می‌تواند لپ‌تاپ‌های جمع و جورتری را با ضخامت کمتر و ظرافتی زیبا و کاربر پسند ارائه دهد. در حال حاضر برخی از لپ‌تاپ‌های CAMM در دسترس هستند، اما این فناوری جذابترین گجت های سال 2024 را به‌صورت گسترده‌تر در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

دوربین پرنده‌ی Always Home

جذابترین گجت های سال 2024 - دوربین

انقلاب خانه هوشمند چندسالی می‌شود که در حال اجراست و انواع دستگاه‌های خانگی عملکردهای اضافی را خارج از محدوده‌ی هدف اصلی خود ارائه می‌دهند و به هم متصل هستند تا کاربران بتوانند آنها را از هر کجای دنیا کنترل کنند.

یکی از اولین نمونه‌های دستگاه‌های هوشمند خانگی محصول شرکت Ring با زنگ‌های تصویری بود. این محصولات که در حال حاضر با طیف گسترده‌ای از ارائه‌دهندگان در دسترس هستند، به کاربران این فرصت را می‌دهند که تصویر جلوی در خانه‌ی خود را مشاهده کرده و حتی از طریق یک سیستم ویدیویی دو طرفه با افراد جلوی در صحبت کنند.

با این حال، این شرکت به چنین محصولاتی اکتفا نکرده و قرار است دستگاه جدیدی را در سال 2024 به شکل دوربین Always Home عرضه کند. به ازای پرداخت 250 دلار، مشتریان یک پهپاد مستقل دریافت می‌کنند که به عنوان یک سیستم امنیتی برای خانه آنها عمل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

۶ اختراع فناوری انقلابی که در سال ۲۰۲۳ منسوخ شدند

با استفاده از حسگرهای لیدار برای نقشه‌برداری از خانه‌، این دستگاه پرنده می‌تواند در مسیرهای تعیین‌شده حرکت کند تا مطمئن شود که هیچ‌کس در ساختمان شما نیست و منزلتان در امینت کامل است. دوربین پهپاد همچنین به کاربران این فرصت را می‌دهد که در حین حرکت، فید زنده اتاق‌های مختلف را ببینند. این قابلیت برای اطمینان از بسته بودن پنجره‌ها و قرار داشتن هر وسیله در جای خود بسیار کاربردی خواهد بود.

رینگ ادعا می‌کند که این محصول جدید با سیستم هشدار خود بهترین عملکرد را برای ایجاد یک خانه امن و محافظت در برابر تهدیدات احتمالی دارد. دوربین پهپاد برای اولین بار در سال 2021 رونمایی شد و قرار بود در همان سال راه‌اندازی شود. با این حال، هنوز در قفسه‌های فروشگاه‌ها وجود ندارد و عرضه آن در سال 2024 با توجه به تاخیرهای متعدد، محتمل‌ترین گزینه به نظر می‌رسد.

کنسول جدید نینتندو

جذابترین گجت های سال 2024 - کنسول بازی

کنسولی که در سال 2017 وارد قفسه‌های فروشگاه شد، اکنون با مدل‌های مختلف خود در دسترس گیمرها قرار دارد و با بیش از 125 میلیون فروش، تبدیل به سومین کنسول پرفروش در جهان شده است.

این کنسول در سال 2024 هفت ساله می‌شود، اما از نظر عملکرد با پلی استیشن 5 یا ایکس باکس سری X|S همخوانی ندارد، بنابراین به نظر می‌رسد سال آینده می‌تواند زمان مناسبی برای نینتندو باشد تا با عرضه کنسول جدید به رقابت بازگردد.

در واقع، برخی نشانه‌های کلیدی وجود دارد که کنسول جانشین سوییچ احتمالاً در سال 2024 عرضه می‌شود. به عنوان مثال، منابع به VGC گفته‌اند که کیت‌های توسعه کنسول جدید به برخی از شرکای تجاری ارسال شده است. ارسال نمونه‌های آزمایشی برای توسعه‌دهندگان نقشی کلیدی در مراحل تولید کنسول‌ها دارد و اغلب با هدف بهینه‌سازی بازی‌ها صورت می‌گیرد.

مثل همیشه، نینتندو در مورد انتشار محصول بعدی خود سخت‌گیر خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات کمی در مورد این مورد از جذابترین گجت های سال 2024 وجود دارد، اما به نظر می‌رسد که نینتندو فلسفه ترکیبی را حفظ کند تا بتوان آن را در تلویزیون یا در حالت دستی اجرا کرد. گزارش‌های دیگر حاکی از آن است که این سیستم دارای صفحه نمایش LCD خواهد بود و همچنان از کارتریج برای بازی‌های خود استفاده می‌کند.

تاکنون این شرکت در مورد شایعات مربوط به رونمایی از کنسول جدید صحبتی نکرده است. باتوجه به گزارش‌های منتشر شده در ماه می، این شرکت تا اپریل سال 2024 کنسول جدید خود را معرفی نخواهد کرد. اما با توجه به کاهش فروش محصولات این کمپانی در سال جاری، عرضه کنسول جدید در آینده قطعی به نظر می‌رسد.

سامسونگ گلکسی اس 24

جذابترین گجت های سال 2024 - سامسونگ گلکسی اس 24

رقیب اصلی اپل در بازار گوشی‌های هوشمند، مدل‌های گلکسی اس سامسونگ هستند. با این حال، همانطور که اغلب در مورد افشای اطلاعات فناوری آینده اتفاق می‌افتد، سامسونگ جزئیات کمی را در مورد گوشی آینده خود منتشر کرده است.

یکی از موارد محتمل در مورد گلکسی اس 24 این است که در اوایل سال 2024 وارد بازار خواهد شد. این شرکت از لحاظ تاریخی تمایل داشته تا گوشی‌های هوشمند گلکسی S خود را در ماه‌های ژانویه یا فوریه (معادل بهمن و اسفند 1402) عرضه کند، بنابراین گلکسی S24 به طور قطع همان عرضه را دنبال خواهد کرد. در نتیجه، کسانی که می‌خواهند پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ را در دست بگیرند، تنها کافیست چند ماه دیگر صبر کنند.

شایعاتی ادعا می‌کردند که سامسونگ قرار است نسل جدید مدل کهکشانی خود را با حذف مدل پلاس تنها در دو مدل گلکسی S24 و گلکسی S24 اولترا روانه بازار کند. اما منابع معتبر چنین ادعایی را تأیید نکردند. بنابراین مانند مدل‌های قبلی، یک مدل پایه و همچنین نسخه پلاس و اولترا برای کسانی که دستگاهی سریعتر و قدرتمندتر می‌خواهند وجود خواهد داشت،

شایعات نشان می‌دهند که اندازه صفحه نمایش و طراحی دوربین شناور موجود در گلکسی اس 23 بدون تغییر خواهد ماند. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر اینکه گلکسی اس 24 باتری بزرگ‌تری خواهد داشت منتشر شده است. این یعنی مدت زمان شارژ این محصول بیشتر طول می‌کشد، اما دوام بیشتری دارد و نیازی به اتصال مکرر به پریز برق برای استفاده مداوم از آن نخواهد بود.

مدل اولترا همچنین ممکن است دارای صفحه نمایش روشن‌تری نسبت به آنچه قبلا در دسترس بود رونمایی شود. به نظر می‌رسد مدل جدید سامسونگ نیز همانند آیفون 15 اپل از فریم تیتانیومی استفاده خواهد کرد تا محصولی با استحکام بیشتر و باکیفیت‌تر از گذشته را روانه بازار کند.