سامانه یکپارچه عرضه خودرو

سامانه یکپارچه عرضه خودرو 20 شهریور دوباره باز می‌‌شود

سامانه یکپارچه عرضه خودرو 20 شهریور دوباره باز می‌‌شود تا متقاضیان اولین و دومین دوره این سامانه بتوانند اولویت‌بندی خود را ویرایش کنند.

سامانه فروش یکپارچه خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد این سامانه از تاریخ 20 شهریور 1402 بار دیگر باز خواهد شد تا متقاضیان خودرو در اولین و دومین دوره ثبت نام سامانه یکپارچه که موعد تحویل خودرو آنها سال 1403 اعلام شده بتوانند فرایند ویرایش اولویت‌بندی را انجام دهند.

در این اطلاعیه آمده است متقاضیان از روز دوشنبه 20 شهریور 1402 تا روز پنجشنبه 23 شهریور 1402 فرصت دارند تا به سامانه یکپارچه عرضه خودرو به آدرس esalecar.ir مراجعه کرده و اولویت‌بندی خود را ویرایش کنند.

بازگشایی سامانه یکپارچه عرضه خودرو

سامانه یکپارچه عرضه خودرو

از آنجایی که تعداد قابل توجهی از متقاضیان این طرح، فرایند تکمیل ثبت نام خود را انجام ندادند و از خرید خودروهای ثبت نامی خود منصرف شدند و همچنین با توجه به این‌که شرکت‌های کرمان موتور و و مدیران خودرو دارای ظرفیت خالی بوده و می‌توانند خودروها را در سال 1402 به متقاضیان تحویل دهند، این سامانه بار دیگر باز شده تا امکان ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان فراهم شود.

شرایط و نحوه ویرایش اولویت‌بندی برای متقاضیان به شرح زیر است:

1. متقاضیان محصولات تمام خودروسازان طرح اول و دوم که موعد تحویل آنها در سال 1403 تعیین شده با بازگشایی مجدد سامانه یکپارچه می‌توانند خودرو اعلام شده قبلی خود را به محصولات عرضه شده توسط کرمان موتور و مدیران خودرو تغییر داده و فرایند تکمیل وجه را انجام دهند.

تبصره 1: اگر خودروها بیش از ظرفیت موجود در فصل‌های اعلام شده انتخاب شوند، فرایند اختصاص خودرو طبق اولویت‌های تعیین شده قبلی انجام خواهد شد.

تبصره2: اگر متقاضی سفارش قبلی خود را لغو کرده و موفق به انتخاب خودروی جایگزین نشود، همچنان اولویت قبلی برای متقاضی حفظ خواهد شد.

تبصره 3: اگر متقاضی یک خودرو جدید را انتخاب کند، اما در بازه زمانی که خودروساز مشخص کرده نتواند مبالغ تعیین شده را به خودروساز بپردازد، از اولویت‌بندی حذف خواهد شد.

2. آن دسته از متقاضیانی که در دور دوم سامانه نوبت‌دهی به آنها هیچ خودرویی اختصاص داده نشد هم می‌توانند خودرو مورد نظر خود را در این طرح جدید از میان محصولات کرمان موتور و مدیران خودرو انتخاب کنند. گفتنی است پس از این‌که خودرو به متقاضیان بند 1 اختصاص پیدا کرد، از ظرفیت باقی مانده به این افراد خودرو اختصاص داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*