قاشق سایبری تسلا

محصول جدید تسلا، یک قاشق عجیب با همکاری مک دونالد است

با قاشق سایبری تسلا آشنا شوید؛ محصولی که قاشق Tesla Cybertruck China نام دارد و با همکاری مک دونالد و تولید محدود معرفی شده است.

در اقدامی غافلگیرکننده که در واقع کاملاً مطابق با بازاریابی غیرمتعارف تسلا است، این شرکت خودروسازی الکتریکی برای طراحی یک محصول عجیب با مک دونالد همکاری و از قاشق Tesla Cybertruck China رونمایی کرده است.

تجربه فست فود قاشق‌های معمولی را فراموش کنید، زیرا مشتریان اکنون می‌توانند McFlurry خود را با یک «قاشق سایبری» که شبیه سایبرتراک آینده‌نگر تسلا طراحی شده داشته باشند.

قاشق سایبری تسلا آخرین استراتژی بازاریابی این شرکت برای تبلیغ سایبرتراک‌های آینده خود در چین محسوب می‌شود که با هدف ترکیب دو فلسفه برند متمایز توسعه یافته است.

قاشق سایبری تسلا

با برچسب قیمت 4.09 دلاری، محصول جدید تسلا یک کالای دور ریختنی ارزان‌قیمت نیست، بلکه در دسته‌بندی کالاهایی قرار می‌گیرد که باید به عنوان یادگاری از آنها نگهداری کرد. قاشق سایبری تسلا دارای عناصر طراحی متمایز از وسایل نقلیه الکتریکی و روکش نقره‌ای براق است و هر قاشق همراه با لوله ذخیره‌سازی مخصوص به خود ارائه می‌شود.

علیرغم اینکه این قاشق مخصوص چین طراحی شده، روی دسته‌ی آن عبارت انگلیسی «DON’T PANIC» نوشته شده است. این جزئیات عجیب و غریب اشاره‌ای آشکار به کتاب نیل گیمن در سال 1988 و ادای احترامی به عبارت نمادین کتاب «راهنمای هیچیکر برای کهکشان» است.

همکاری بین تسلا و مک دونالد در ابتدا به عنوان یک شوخی تلقی شد و ایلان ماسک به عنوان مديرعامل تسلا در پاسخ به توییتی در مورد قاشق، آن را جعلی دانست و لایه‌ای از رمز و راز را به این محصول عجیب و غریب اضافه کرد. این قاشق دارای تعداد محدودی خواهد بود که هم برای علاقه‌مندان به فست فود و هم برای طرفداران تسلا ضروری است.

بیشتر بخوانید:

چرا بسیاری از مردم از تسلا و محصولاتش متنفر هستند

در حالی که ممکن است منتقدان کاربردی بودن چنین محصولی را زیر سوال ببرند، قاشق سایبری تسلا چیزی بیش از یک ابزار غذاخوری است. طراحی این محصول به عنوان گواهی بر خلاق بودن تسلا عمل می‌کند و نشان می‌دهد که در بازار امروز، نوآوری می‌تواند از غیرمنتظره‌ترین اتحادها حاصل شود.

توسعه‌ی چنین وسیله‌ای یک فصل جدید و در عین حال جذاب در فرایند غافلگیری تسلا محسوب می‌شود. اگر مسیر شما به چین خورد، می‌توانید با خرید این محصول دلیل تمایز و جالب بودن آن را خودتان کشف کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*