حلقه هوشمند گلکسی رینگ

حلقه هوشمند گلکسی رینگ، شگفتی مراسم رونمایی از گلکسی اس 24 سامسونگ خواهد بود

سامسونگ حلقه هوشمند گلکسی رینگ – Galaxy Ring که یک پوشیدنی هوشمند نوآورانه است را در مراسم رونمایی از گلکسی اس 24 معرفی خواهد کرد.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ به عنوان مسیر ورود غول فناوری سامسونگ به دسته جدیدی از پوشیدنی‌های سلامت محور قلمداد می‌شود. اما علاقه‌مندان تا پایان سال 2023 شاهد عرضه‌ی این محصول جذاب نخواهند بود و باید تا رویداد رونمایی از گلکسی S24 در ژانویه سال 2024 صبر کنند.

به نظر می‌رسد که سامسونگ انتظارات زیادی از خط تولید حلقه هوشمند خود دارد، زیرا حلقه هوشمند گلکسی رینگ محصول برتر این رویداد خواهد بود و شاید محبوبیت آن از خود سری گلکسی اس 24 پیشی بگیرد. در حالی که رویدادهای Unpacked برای سری S22 و S23 در ماه فوریه برگزار شد، ما در حال حاضر شاهد افشای جزئیات در مورد رونمایی از سری Galaxy S24 در ژانویه هستیم.

حلقه هوشمند گلکسی رینگ

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال حاضر فرآیند توسعه را به پایان رسانده و آماده شروع تولید انبوه است، اما به دلیل مجوزهای نظارتی اضافی مورد نیاز برای یک محصول ارزیابی سلامت، همه چیز به کندی پیش می‌رود.

انتظار می‌رود حلقه هوشمند گلکسی رینگ ویژگی‌های سلامت محور ساعت‌های گلکسی را ترکیب کند و در عین حال بیشترین ویژگی‌های ساعت هوشمند را در خود جای دهد. اگرچه هنوز مشخص نیست که آیا صفحه نمایش خواهد داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

حلقه هوشمند اپل، کار با دستگاه‌های این شرکت را متحول می‌کند

طراحی کوچک حلقه گلکسی می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند، برای مثال فرادی که ساعت‌های کلاسیک را ترجیح می‌دهند یا اصلاً نمی‌خواهند از ساعت استفاده کنند، اما همچنان تمایل دارند از محصولی با توانایی بررسی کیفیت خواب، ضربان قلب و ارزیابی ورزش بهره ببرند.

اگر پیش‌بینی‌ها از این محصول درست از آب درآید، این گجت هوشمند چیزی بیش از یک محصول حلقه‌ای شکل خواهد بود و می‌تواند به سکوی جهشی برای غول فناوری کره‌ای تبدیل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*