مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

با قابلیت‌های مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ آشنا شوید

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده که ترکیبی از قدرت و زیبایی را ارائه می‌دهد. در ادامه با ویژگی‌های مهم این نمایشگر سامسونگ آشنا می‌شویم.

سخت‌افزارهای قدرتمند به‌عنوان یکی از نیازهای اصلی ویرایشگران ویدیو و تصویر، طراحان گرافیک و هنرمندان دیجیتال محسوب می‌شوند. مانیتور نیز یکی از این سخت‌افزرها بوده که در تجربه و نتیجه کاربر نقش کلیدی را دارد. در واقع یک مانیتور قدرتمند با وضوح بالا که بتواند رنگ‌ها و جزئیات تصویر را به‌شکل دقیق به نمایش بگذارد، ابزار کلیدی برای این کاربران به‌شمار می‌رود.

قابلیت‌های مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

در همین راستا مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ به‌گونه‌ای طراحی شده تا به نیاز کاربرانی که به نمایشگری با کیفیت و وضوح فوق‌العاده به‌همراه بهره‌وری بالا نیاز دارند، پاسخ دهد. در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی‌های این مانیتور سامسونگ آشنا کنیم.

ارائه بالاترین سطح وضوح و انعطاف‌پذیری

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ که جدیدترین سری از مانیتورهای ViewFinity این شرکت محسوب می‌شود از وضوح تصویر 5K بهره می‌برد و نسبت به سایر مانیتورهای UHD می‌تواند 50 درصد فضای کاری بیشتری را به‌همراه داشته باشد.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

از سایر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به اندازه 27 اینچی با رزولوشن 2880×5120 پیکسل اشاره کرد که می‌تواند کیفیت و زیبایی را ترکیب کرده و تجربه‌ای کاملا حرفه‌ای را ایجاد کند. همچنین سامسونگ این مانیتور برای افراد خلاق و هنرمندان حوزه طراحی گرافیک، عکاسی و انیمیشن به‌شکل تخصصی بهینه‌سازی کرده است.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ از 218 پیکسل در هر اینچ برخوردار بوده و می‌تواند 99 درصد از طیف رنگ‌های DCI-P3 را پوشش دهد که این ویژگی‌ها نمایش رنگ تصاویر با وضوح بالا، جزئیات واقعی و نهایت دقت را به‌همراه خواهد داشت.

ضمن این‌که میزان روشنایی این نمایشگر برابر با 600 cd/m2 اعلام شده که به‌واسطه آن تمام کاربران می‌توانند در هر محیطی به‌آسانی از این مانیتور استفاده کرده و دیگر بابت نور زیاد محیط یا عدم تماشای عناصر تصویری روی نمایشگر نگرانی نداشته باشند.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

سامسونگ برای این مانیتور جدید خود صفحه نمایش بزرگ و جذابی را در نظر گرفته که باعث می‌شود کیفیت تصویر در سطح بسیار حرفه‌ای باشد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند این مانیتور را به‌آسانی به‌میزان 90 درجه چرخانده و در حالت Pivot آن صفحه‌های طولانی را با اسکرول کمتر بخوانند.

در واقع کاربران با چرخاندن صفحه و تنظیم آن در هر زاویه‌ای می‌توانند تصاویر و محتوا را به‌شکل عمودی ببینند. ضمن این‌که امکان تنظیم این مانیتور با محیط کار نیز فراهم شده تا چالش ناهماهنگی نمایشگر با محیط برطرف شود.

ارتقا طراحی

خروجی تصویر یا رندر CPU در مقایسه با رندر GPU در پروژه‌های ویرایش و طراحی‌های گرافیکی از کارایی بیشتری برخوردار است. از این رو مانیتورهای مجهز به سیستم عامل ویندوز به گزینه‌ای محبوب در نزد طراحان تبدیل شده است. در همین راستا مدل‌های کمی به‌شکل همزمان قادر به پشتیبانی از وضوح 5K و سیستم عامل ویندوز هستند که همین موضوع توانسته مانیتور ViewFinity S9 را نسبت به سایر مدل‌ها در سطح بالاتری قرار دهد.

همچنین صفحه بزرگ این مانیتور باعث برگزاری بهتر جلسه‌ها خواهد شد و امکان اشتراک‌گذاری آسان مطالب روی صفحه را نیز فراهم خواهد کرد. در گذشته به‌اشتراک گذاشتن صفحه نمایش برای کاربران مشکل‌ساز بود که اکنون این مانیتور جدید سامسونگ توانسته این چالش را برطرف سازد. اکنون طراحان سه‌بعدی به یک مانیتور همه‌کاره دسترسی دارند که باعث بهبود کارایی آنها می‌شود.

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ از بدنه فلزی و باریکی نیز بهره می‌برد که باعث زیبایی محیط می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند با پایه قابل تنظیم آن به‌راحتی مانیتور را در ارتفاع مورد نظر خود قرار دهند تا به بهترین تجربه بصری دست پیدا کنند. ضمن این‌که بخش پایه این مانیتور با استانداردهای VESA نیز سازگار بوده و باعث اشغال فضای کمتری روی میز کاربر خواهد شد.

قابلیت‌های پیشرفته

سامسونگ برای این مانیتور جدید خود فناوری Smart Calibration را در نظر گرفته که امکان کنترل از روی گوشی هوشمند را به‌همراه دارد. مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ اولین مانیتور از خانواده خود محسوب می‌شود که کاربران می‌توانند بدون تجهیزات پرهزینه و پیچیده کالیبراسیون، به‌آسانی با گوشی هوشمند خود به اعمال تنظیمات شخصی‌سازی‌شده بپردازند.

همچنین کاربران با اپلیکیشن SmartThings سامسونگ قادر خواهند بود تنظیمات مربوط به تعادل رنگ سفید، گاما، دمای رنگ و غیره را به‌آسانی و در زمان کوتاهی انجام دهند تا به بهترین تصویر بهینه دست پیدا کنند. برای این کار کافی است کاربران دوربین گوشی هوشمند خود را به‌سمت صفحه‌نمایش این مانیتور قرار دهند.

نمایشگر سامسونگ

مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ از قابلیت مراقبت چشم هوشمند (Eye Care) بهره می‌برد و به همین دلیل توانسته تاییدیه TUV را دریافت کند؛ این تاییدیه نشان می‌دهد عملکرد این نمایشگر در بخش پیشگیری از خستگی چشم‌ها در استفاده‌های طولانی‌مدت در سطح مطلوبی قرار دارد.  همچنین این مانیتور دارای پنل مات است که باعث کاهش بازتاب و انعکاس نور در صفحه نمایش می‌شود و از حواس‌پرتی کاربر در زمان کار نیز جلوگیری خواهد کرد.

سایر ویژگی‌های کاربردی مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ

مانیتور ViewFinity S9 به قابلیت‌های بیشتری برای آسان‌تر کردن زندگی حرفه‌ای کاربران مجهز شده است. سامسونگ برای این مانیتور جدید درگاه‌های ورودی Thunderbolt 4 و Mini DisplayPort به‌همراه درگاه USB-C را در نظر گرفته تا کاربران بتوانند به‌آسانی مانیتور خود را به کامپیوترهای ویندوز یا Mac متصل کنند. این مانیتور قادر به پشتیبانی از Thunderbolt 4 بوده تا بتوان دستگاه‌ها را با توان 90 وات شارژ کرد و داده‌ها را با سرعت 40 گیگابایت بر ثانیه انتقال داد.

نمایشگر سامسونگ

سامسونگ برای این مانیتور، دوربین SlimFit 4K را نیز در نظر گرفته که با پین Pogo به بدنه مانیتور متصل می‌شود و به کابل نیازی ندارد. وضوح این دوربین بالا بوده و به همین دلیل تماس‌های ویدیویی کاربران با برنامه‌هایی مثل Google Meet از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار خواهد بود. همچنین این دوربین به قابلیت Auto Framing نیز مجهز شده تا در هر موقعیتی بهترین تصویر از کاربران را نشان دهد.

به‌طور کلی مانیتور ViewFinity S9 سامسونگ از قابلیت‌های پیشرفته و طراحی بسیار زیبایی بهره می‌برد که آن را برای کاربران حرفه‌ای به گزینه ایده‌آلی تبدیل می‌کند. این نمایشگر دارای عملکرد قدرتمند با وضوح 5K بوده و می‌تواند کیفیت کار کاربران را به‌میزان چشمگیری بهبود ببخشد.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*