ویژگی های آیفون 15 پرو

نگاهی به تمام ویژگی های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس (زیرنویس فارسی)

در این ویدیو کمپانی اپل به معرفی تمام ویژگی های آیفون 15 پرو – iPhone 15 Pro و آیفون 15 پرو مکس – iPhone 15 Pro Max پرداخته است.

پس از کش‌وقوس‌های بسیار بالاخره اپل در مراسمی باشکوه از خانواده آیفون 15 رونمایی کرد که در این بین همانند انتظار نسخه‌های پرو از ویژگی‌های چشم‌گیر و جدیدی برخوردار هستند.

مهم‌ترین پیشرفت‌های این دو گوشی در قیاس با نسل قبلی‌شان به بخش‌های دوربین و توان پردازنده A17 Bionic در اجرای بازی‌های جدید مربوط می‌شود که اپل این تغییر را «انقلابی در بازی‌های موبایلی« می‌خواند.

دوربین آیفون iPhone 15 Pro و iPhone 15 Pro Max دستخوش تغییرات مثبتی شده و حالا وقتی گوشی‌ها را برگردانید سه‌دوربین درون ماژولی مربعی‌شکل خودنمایی می‌کند که شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.78 و ابعاد بزرگ‌تر نسبت به نسل قبلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابری و دوربین 13.4 مگاپیکسلی فوق عریض می‌شود. این دوربین اولترا واید نسبت به نسل گذشته تغییر کرده و از یک لنز 7p بهره می‌برد. یک سنسور اسکنر عمق میدان TOF 3D LiDAR هم در کنار این سنسورها قرار می‌گیرد که بنابر آنچه در مراسم اپل دیدیم عملکرد جالب توجهی دارد.

این‌طور که پیداست قدرت سخت‌افزاری آیفون‌های جدید آنقدر بالاست که از عهده اجرای بازی‌های کنسولی برمی‌آیند و به لطف پردازنده کم مصرف آیفون‌های 15 چالش مصرف زیاد باتری به هنگام اجرای این بازی‌ها نیز برطرف شده است. طی ماه‌های آتی بازی‌های بزرگی همچون اساسین کرید: میراژ، دث استرندینگ و ریمیک رزیدنت اویل 4 برای پرچمداران اپل عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره ویژگی های جدید آیفون 15 پرو و پرو مکس چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*