عینک هوشمند هواوی Eyeware 2

عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 با یک اسپیکر روگوشی و شارژدهی طولانی معرفی شد

با عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 می‌توانید هم به آهنگ گوش کنید، هم مکالمه کنید و هم با لنزهای Zeiss از آن استفاده کنید. همه این‌ها با قیمت کمتر از 300 دلار!

هواوی میزبان رویدادی در بارسلونا اسپانیا بود که طی آن از جدیدترین گجت پوشیدنی خود رونمایی کرد. این گجت که عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 است، دومین نسل Eyeware محسوب می‌شود که دو سال پیش معرفی شده بود. حالا نسل جدید با امکاناتی پیشرفته‌تر و طراحی بروزتر آماده ورود به بازار شده است.

هرآنچه باید درباره عینک هوشمند هواوی Eyeware 2 بدانید

سازنده چینی از یک فریم تیتانیومی سبک‌وزن که فقط 4.7 گرم است برای این عینک استفاده کرده که تا وقتی آن را روی چشم می‌گذارید، بدون دغدغه و اذیت شدن از آن استفاده کنید. لنزهای به‌کار رفته روی آن هم از برند پرآوازه Zeiss هستند. این عینک هوشمند همچنین از گواهی ضد آب IP54 برخوردار است تا برای استفاده روزمره کاربران در تمام شرایط آب و هوایی مناسب باشد.

عینک هوشمند هواوی Eyeware 2

روی دسته این دیوایس مثل نسخه قبلی کنترل‌های لمسی را مشاهده می‌کنید. یک اسپیکر داخلی نیز داخل آن گنجانده شده و به‌لطف فناوری حذف نویز، مکالمات شما بدون هرگونه صدای اضافی با این عینک انجام می‌شود.

اما یکی از چشمگیرترین پیشرفت‌های این مدل، عمر باتری آن است. شما با یک بار شارژ کامل دستگاه می‌توانید 11 ساعت آهنگ گوش کنید یا 9 ساعت مکالمه کنید. سرعت شارژ بسیار بالایی هم دارد. به‌طوری که فقط 10 دقیقه زمان لازم است تا 3 ساعت از دستگاه استفاده کنید. شارژ کامل عینک هواوی هم فقط در 50 دقیقه انجام می‌شود.

این دیوایس از طریق بلوتوث به دستگاه‌های آی او اسی و اندرویدی و همینطور ویندوزی متصل می‌شود. قیمت آن هم حدود 258 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*