نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس

نتایج تحسین برانگیز آیفون 15 پرو مکس در بنچمارک انتوتو منتشر شد؛ اما همچنان اندروید اول است

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس منتشر شد. iPhone 15 Pro Max یکی از قدرتمندترین گوشی‌های جهان است، اما یک اندرویدی آن را شکست می‌دهد!

هنوز زمان زیادی از معرفی گوشی‌های آیفون 15، 15 پلاس، 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس اپل نگذشته است. ما در پست‌های متعددی به بررسی ابعاد مختلف این محصولات پرداختیم، اما حالا نتایج آزمون بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس منتشر شده که نشان می‌دهد سخت افزار این گوشی چند مرده حلاج است.

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس

جدیدترین گوشی پرچمدار اپل با 8 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه و سیستم عامل ای او اس 17 موفق به کسب 1،641،883 امتیاز از آزمون‌های پلتفرم بنچمارک‌گیری AnTuTu شده است. این درحالیست که نسل قبلی، گوشی آیفون 14 پرو مکس موفق به کسب 1،474،011 امتیاز از این آزمون شده بود.

نتایج بنچمارک انتوتو آیفون 15 پرو مکس

گرچه این امتیاز چشمگیری برای یک گوشی موبایل محسوب می‌شود، اما همچنان پادشاه این آزمون‌ها یک گوشی اندرویدی نسبتا گمنام است. گوشی وان پلاس Ace 2 Pro با کسب 1،648،735 امتیاز موفق شده همچنان بالاتر از اپل به‌عنوان «پادشاه بنچمارک انتوتو» قرار بگیرد و این یعنی عملکرد آن بهتر از پرچمدار اپل بوده است.

تا همین چند وقت پیش، گوشی‌های آیفون با اختلاف امتیازات بالاتری را نسبت به گوشی‌های اندرویدی کسب می‌کردند. اما حالا نتایجی که چند وقت اخیر توسط گوشی‌های اندرویدی به‌دست می‌آید، نشان می‌دهد که سایر رقبا پیشتازانه در حال سبقت گرفتن از اپل در زمینه عملکرد موبایل هستند.

با تمام این تفاسیر، شکی نیست که iPhone 15 Pro Max محبوبیت بسیار بیشتری از گوشی وان پلاس دارد و تقریبا تمام کاربران بدون توجه به این بنچمارک‌ها، ترجیح می‌دهند گوشی آیفون را انتخاب کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*