قیمت لاماری ایما هیبرید

لاماری ایما هیبرید با این قیمت روانه بازار می‌شود

لاماری ایما هیبرید به‌عنوان جدیدترین محصول آرین موتور به‌زودی روانه بازار خواهد شد؛ اما نسخه هیبریدی lamari eama با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

طبق آخرین اخبار خودرو، شرکت آرین موتور عرضه نسخه هیبرید لاماری ایما را در دستور کار خود قرار داده و قصد دارد این شاسی بلند چینی را به‌زودی به بازار ایران عرضه کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد با توجه به نرخ فعلی دلار، این خودرو با قیمت 2 تا 2 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش خواهد رسید. این در حالی است که نسخه معمولی لاماری ایما در حال حاضر حدود 1 میلیارد و 431 هزار تومان قیمت دارد.

مشخصات لاماری ایما هیبریدی

لاماری ایما هیبرید

این شاسی بلند چینی به قوای محرکه متشکل از پیشرانه بنزینی و برقی مجهز شده که موتور بنزینی آن می‌تواند قدرتی برابر با 168 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را تولید کند. پیشرانه برقی نیز قدرتی برابر با 174 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه‌ها نیز توسط سیستم انتقال قدرت HEV به چرخ‌ها می‌رسد.

لاماری ایما هیبرید

این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل متوسط حدود 5 لیتر سوخت مصرف می‌کند که چنین رقمی آن را به یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهای بازار ایران تبدیل کرده است.

لاماری ایما هیبرید

نسخه هیبریدی لاماری ایما از امکانات متعددی چون رینگ‌های آلومینیومی با سایز 19 اینچ، چراغ‌های دی‌لایت به‌همراه چراغ مشایعت، طراحی مدرن کابین با دو مانیتور 10.25 اینچی دوگانه، فرمان برقی یا EPS با سه حالت نرمال، کامفورت و اسپرت و همچنین سیستم تهویه اتوماتیک با قابلیت یونیزه کردن محیط کابین بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*