سیم کارت با دسترسی ویژه

ایرانسل ارائه سیم کارت با دسترسی ویژه را تکذیب کرد

به دنبال انتشار اخباری در خصوص ارائه سیم کارت با دسترسی ویژه توسط ایرانسل به بازیکنان باشگاه النصر عربستان، ایرانسل واکنش نشان داد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر ارائه سیم کارت با دسترسی ویژه به بازیکنان و دست‌اندرکاران باشگاه فوتبال النصر عربستان که شب گذشته در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس رفته بود، منتشر شد. انتشار این خبر، واکنش‌های زیادی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت و برخی افراد به انتقاد از این رویه پرداختند.

حالا شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با انتشار بیانیه‌ای به این اخبار واکنش نشان داده و آن را رسما تکذیب کرده است. بنا بر اعلام ایرانسل، هیچ‌یک از سیم کارت‌های ثبت شده به نام باشگاه پرسپولیس از نظر دسترسی به شبکه و اینترنت تفاوتی با سایر سیم‌کارت‌ها ندارند. بنابراین باشگاه پرسپولیس در صورت تمایل باید این دسترسی ویژه را از مراجع ذی‌ربط پیگیری و دریافت می‌کرد.

متن کامل بیانیه ایرانسل در واکنش به اخبار منتشر شده، به این شرح است:

پیرو خبرهای منتشر شده در خصوص اهدای سیم‌کارت ایرانسل به باشگاه پرسپولیس برای ارائه به باشگاه النصر، به اطلاع می‌رساند:

طبق روال فروش محصولات سازمانی، باشگاه پرسپولیس به دفعات اقدام به تهیه سیم‌کارت ایرانسل به نام این باشگاه کرده است.

سیم‌کارت‌های مذکور، مانند تمامی سیم‌کارت‌های ایرانسل که در اختیار مشترکان عزیز قرار می‌گیرد، از نظر دسترسی به شبکه و اینترنت، تابع مقررات جاری کشور است و اعمال هیچ‌گونه دسترسی خاصی روی این سیم‌کارت‌ها، به‌صورت پیش‌فرض از طرف اپراتور امکان‌پذیر نیست.

در صورت تمایل باشگاه پرسپولیس به ارائه سیم‌کارت با دسترسی ویژه به تیم النصر، این باشگاه لازم بوده تا مجوز مربوطه را از مراجع ذی‌ربط أخذ کند و برقراری این دسترسی نیز، توسط مراجع فوق امکان‌پذیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*