ارسال استوری برای کانال های تلگرام در آپدیت جدید Telegram

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت انتشار استوری در کانال و چند سورپرایز دیگر منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام به‌مناسبت دهمین سالگرد تولد این پیام‌رسان در اولین روز مهر 1402 با قابلیت انتشار استوری در کانال های تلگرام و غیره منتشر شد.

تلگرام به‌مناسبت تولد 10 سالگی خود، بروزرسانی جدیدی را برای پیام‌رسانش منتشر کرده و با چندین قابلیت جدید، میلیون‌ها کاربر خودش را سورپرایز کرده است. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها، امکان ارسال استوری برای کانال‌ها است. اما این تنها قابلیت آپدیت جدید تلگرام نیست.

بیشتر بخوانید:
قابلیت استوری به تلگرام آمد

آپدیت جدید تلگرام چه امکانات جدیدی را ارائه می‌کند؟

از این پس کانال‌های تلگرامی هم به امکان ارسال استوری مجهز خواهند بود. همچنین استیکرهای واکنشی جدیدترین برای استوری‌ها اضافه شده و می‌توانید حتی موسیقی دلخواه خودتان را هم استوری کنید. در ادامه با تمام قابلیت‌های جدید تلگرام آشنا خواهید شد.

ارسال استوری برای کانال های تلگرام

ارسال استوری برای کانال های تلگرام در آپدیت جدید Telegram

ارسال استوری برای کانال های تلگرام در آپدیت جدید

از این پس علاوه بر کاربران عادی، صاحبان کانال‌ها نیز می‌توانند استوری منتشر کنند. البته در حال حاضر تنها امکان ارسال 1 استوری در طول روز وجود دارد. اما ویژگی جالبی که اینجا وجود دارد، امکان حمایت کاربران از کانال‌ها است که به صاحبان کانال‌ها اجازه می‌دهد با دریافت آن، سطح بالاتری پیدا کرده و بیش از یک استوری در روز را منتشر کنند.

گرچه این حمایت باید فقط از طریق کاربران نسخه پریمیوم انجام شود. البته لازمه استفاده از این ویژگی، داشتن اکانت پریمیوم توسط صاحبان کانال‌ها است.

ایموجی‌های واکنشی برای استیکرها

هم کاربران و هم صاحبان کانال‌ها این قابلیت را در اختیار دارند که ایموجی‌های واکنشی به استوری‌های خود اضافه کنند تا کاربران با ضربه روی آن‌ها، نسبت به آن استوری واکنش نشان دهند. همچنین تعداد کلیک روی ایموجی‌های واکنشی در کانال‌ها نیز به‌نمایش درخواهد آمد که می‌تواند آمار خوبی از تعداد کاربران فعال و وفادار را در اختیار صاحبان کانال‌ها بگذارد.

انتشار موسیقی در استوری‌

ارسال موسیقی در استوری تلگرام

اما از این پس بعد از آپدیت جدید تلگرام شما می‌توانید علاوه بر تصاویر، موسیقی‌ها و فایل‌های صوتی داخل گوشی‌تان را هم در تلگرام استوری کنید. خبر خوب اینکه شما می‌توانید بخش خاصی از یک فایل صوتی را به‌دلخواه انتخاب کرده و آن تیکه را استوری کنید.

سایر قابلیت‌های جدید

امکان استفاده از قابلیت ارسال رسانه‌های ناپدید شونده، در نسخه جدید تلگرام آسان‌تر از قبل شده و گزینه‌های بیشتری را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید انتخاب کنید که این رسانه حداکثر تا 30 ثانیه بعد از مشاهده پدیدار باشند و سپس به‌طور کامل از صفحه چت شما پاک شوند. کاربر قادر به ذخیره کردن یا اسکرین شات گرفتن از این رسانه ارسالی نیز نخواهد بود.

آپدیت جدید تلگرام

علاوه بر این، اگر هر شخصی بخواهد وارد اکانت تلگرام شما شود، پیغام هشداری را روی تمام دستگاه‌های متصل دریافت خواهید کرد. این هشدار در بالای فهرست چت‌های شما دیده می‌شود. در صورتی که شخص وارد اکانت شده خود شما نیستید، روی دکمه من نبودم بزنید تا امنیت اکانت شما تامین شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*