هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی

هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی در قامت رقیب جدید گلکسی تب اس ۹ به میدان آمد

هواوی تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی – MatePad Pro 13.2 را با طراحی بسیار پریمیوم، وزن کم و مشخصات فنی خیره‌کننده به جنگ گلکسی تب اس 9 اولترا سامسونگ فرستاده است.

به‌تازگی هواوی از تبلت جدید میت پد پرو 13.2 اینچی رونمایی کرده و آن را به‌عنوان رقیب مستقیم آیپد پرو 12.9 و گلکسی تب اس 9 اولترا روانه بازار خواهد کرد.

همانند بسیاری محصولات اخیر هواوی، این کمپانی به‌طور دقیق مشخص نکرده که از چه تراشه‌ای در ساخت این تبلت استفاده خواهد شد. با این حال، مطابق روندی که در سری میت 60 و میت ایکس 5 شاهدش بودیم، می‌توان انتظار داشت که MatePad Pro 13.2 هم به چیپست‌های کایرین 9000 اس مجهز باشد.

مشخصات فنی هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی

هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی

به ادعای هواوی، این تبلت جدید و پرچمدار از یک صفحه نمایش 13.2 اینچی اولد با نسبت 3:2 بهره خواهد برد. این صفحه نمایش رزولوشنی 2880 در 1920 پیکسلی خواهد داشت و نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه خواهد کرد.

بعلاوه، حداکثر روشنایی این پانل برابر با 1000 نیت بوده و پشتیبانی از قلم هواوی نیز به آن افزوده شده است. این قلم، قادر به تشخیص بالغ بر 10 هزار سطح فشار خواهد بود.

علاوه بر این، ظرفیت باتری هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی 38.89 وات ساعت خواهد بود و شارژ سریع آن با توان 88 وات انجام خواهد شد. این باتری در کنار سایر بخش‌های سخت افزاری، همگی در محفظه‌ای به ضخامت 5.5 میلیمتر جا گرفته و وزن 580 گرم را برای این دستگاه رقم زده‌اند.

این تبلت جدید هواوی همچنین از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک حسگر 8 مگاپیکسلی فوق عریض در عقب بهره برده و به یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز است.

MatePad Pro 13.2 همانند اکثر محصولات دیگر این کمپانی، در کشور چین به سیستم عامل HarmonyOS مجهز است. همچنین هنوز مشخص نیست که آیا شاهد عرضه این دستگاه در سایر بازارهای جهان هم خواهیم بود یا خیر!

هواوی همچنین به همراه تبلت جدیدش از یک کیبورد مجهز به ترک پد هم رونمایی کرده که قرار است کارآیی هم‌تراز با سرفیس پرو 9 و گلکسی تب اس 9 اولترا را به این دستگاه اضافه کند.

در حال حاضر تبلت هواوی میت پد پرو ۱۳.۲ اینچی در مدل پایه با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی با قیمت 714 دلار قابل خرید است. علاوه بر این، مدل بالاتر این تبلت با 16 گیگ رم و یک ترابایت حافظه داخلی نیز 962 دلار قیمت گذاری شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*