گوشی لوکس سری Mate 60 هواوی

هواوی میت 60 RS آلتیمیت با طراحی متفاوت به صحنه آمد + عکس

نسخه لوکس سری Huawei Mate 60 هم معرفی شد؛ البته نه با پسوند پورشه دیزاین. این شما و این هواوی میت 60 RS آلتیمیت دیزاین که بسیار زیبا و همان قدر، گران قیمت است.

برای سال‌ها، دو شرکت Huawei و Porsche Design در همکاری با یکدیگر، نسخه ویژه گوشی‌های سری Mate را طراحی و تولید می‌کردند. این همکاری، سال گذشته با عرضه هواوی میت 50 آر اس پورشه دیزاین به نقطه پایان رسید. کمپانی چینی اما بیکار ننشست و فاز جدیدی را با سری Ultimate Design آغاز کرد. هواوی میت 60 RS آلتیمیت دیزاین، نخستین گوشی از این سری است.

هواوی میت 60 RS آلتیمیت دیزاین

مشخصات هواوی میت 60 RS آلتیمیت دیزاین

از لحاظ مشخصات فنی، نسخه آلتیمیت تفاوتی با هواوی میت 60 پرو پلاس ندارد. این یعنی با یک گوشی 6.82 اینچی روبه‌رو هستیم که پنل LTPO OLED، تراشه Kirin 9000s دوربین‌های 40+48+48 مگاپیکسلی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

اما بیایید از تغییرات ظاهری صحبت کنیم. این گوشی، دارای پنل عقب سرامیکی با حالت تیره و روشن و یک ماژول دوربین هشت ضلعی است. هواوی یک قاب محافظ ویژه به رنگ‌های مشکی و قرمز را هم عرضه می‌کند که هر دو سمت جلو و عقب گوشی را پوشش می‌دهد.

قاب محافظ

همچنین خریداران Mate 60 RS Ultimate Design در صورت ثبت نام برای Huawei card، تسهیلات ویژه‌ای دریافت خواهند کرد. این شامل دسترسی به سالن استراحت VIP در فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، بیمه تاخیر پرواز، مشاوره حقوقی، جلسات آموزش سوارکاری و مواردی از این دست می‌شود!

فروش گوشی هواوی میت 60 آر اس آلتیمیت دیزاین از چند روز دیگر در چین، با این قیمت‌ها آغاز خواهد شد:

  • نسخه 16 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی: 12 هزار یوان (1641 دلار)
  • نسخه 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی : 13 هزار یوان (1778 دلار)

خریداران، می‌توانند این گوشی را در رنگ‌های مشکی یا قرمز سفارش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*