شیائومی واچ 2 پرو

شیائومی واچ 2 پرو با نمایشگر AMOLED و قیمت ۲۸۵ دلار رونمایی شد

ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو – Xiaomi Watch 2 Pro مجهز به نمایشگر 1.43 اینچی امولد و تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 رونمایی شد. این ساعت هوشمند قادر به پایش بیش از 150 فعالیت ورزشی است.

کمپانی شیائومی امروز در رویدادی اختصاصی از دو گوشی شیائومی 13T و 13 تی پرو رونمایی کرد. در کنار این دو گوشی پریمیوم و رده بالا همچنین نسل جدید ساعت‌های هوشمند Xiaomi Watch، شیائومی واچ 2 پرو نیز به‌طور رسمی معرفی و رونمایی شد.

این دستگاه از سیستم عامل Wear OS گوگل بهره خواهد برد؛ هرچند که عنوان نخستین پوشیدنی شیائومی مجهز به سیستم عامل اختصاصی گوگل در اختیار شیائومی می واچ است که در سال 2019 روانه بازار شد. علاوه بر این، تراشه اسنپدراگون W5+ در کنار صفحه نمایش امولد نیز از دیگر مشخصات ساعت هوشمند شیائومی به شمار می‌روند.

این ساعت هوشمند همچنین از جنس فولاد ضدخش ساخته شده و صفحه نمایش آن توسط لایه گوریلا گلس محافظت می‌شود. جزئیات بیشتر این ساعت هوشمند در ادامه این متن مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مشخصات فنی ساعت هوشمند شیائومی واچ 2 پرو

ساعت هوشمند Xiaomi

ساعت هوشمند Xiaomi Watch 2 Pro از بدنه‌ای آلومینیومی ساخته شده و تاج کناری آن نیز به‌صورت چرخان طراحی شده است. اندازه صفحه نمایش امولد Xiaomi Watch 2 Pro برابر با 1.43 اینچ بوده و رزولوشن آن 466 در 466 است که چگالی پیکسل آن را به 326 پیکسل بر اینچ خواهد رساند.

شیائومی همچنین در ساخت این ساعت هوشمند از تراشه اسنپدراگون W5 پلاس نسل 1 استفاده کرده و در کنار آن، 2 گیگ رم و 32 گیگ حافظه داخلی هم تعبیه نموده است.

همان‌طور که اشاره شد، ساعت هوشمند جدید شیائومی به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز است. با این حال پوسته همیشگی MIUI روی این ساعت نصب خواهد بود. به واسطه استفاده از سیستم عامل گوگل، شیائومی واچ 2 پرو قادر به دسترسی به فروشگاه گوگل پلی، گوگل والت و گوگل مپس خواهد بود.‌ علاوه بر این، امکان پرداخت بدون تماس از طریق NFC نیز دیگر ویژگی این ساعت هوشمند است.

ساعت هوشمند جدید شیائومی همچنین قابلیت پایش بیش از 150 فعالیت ورزشی در کنار قابلیت‌های دیگری چون پایش ضربان قلب، پایش نوار قلب، سنجش دمای بدن و پایش خواب را نیز خواهد داشت.

شیائومی واچ 2 پرو

Xiaomi Watch 2 Pro همچنین به شما اجازه خواهد داد که از طریق اتصال LTE به برقراری تماس‌های صوتی و ارسال پیام بپردازید.

شیائومی ادعا کرده که عمر باتری ساعت جدیدش به 65 ساعت خواهد رسید. علاوه بر این، مقاومت در برابر نفوذ آب، پشتیبانی از بلوتوث و GNSS دو بانده و بسیاری موارد دیگر هم از قابلیت‌های منحصربفرد این دستگاه به شمار می‌رود.

مدل وای فای شیائومی واچ 2 پرو قیمتی 285 دلاری خواهد داشت؛ در حالی که قیمت مدل LTE آن برابر با 348 دلار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*