دور سوم سامانه یکپارچه

سایپا این خودروهای جدید را در دور سوم سامانه یکپارچه عرضه می‌کند

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا لیست خودروهای جدید این شرکت که در دور سوم سامانه یکپارچه عرضه می‌شوند را اعلام کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به این پرسش که محصولات جدید این شرکت جایگزین کدام خودروها خواهند شد، گفت پس از این‌که سازمان استاندارد در خردادماه سال قبل دستور داد تا تولید تیبا 1، تیبا 2 و ساینا را متوقف کنیم، تنوع در محصولات این شرکت نیز کاهش پیدا کرد. در همین راستا توسعه محصولات جدید را در دستور کار قرار دادیم و در سال جاری 8 محصول جدید را برای ایجاد حق انتخاب برای مشتریان روانه بازار خواهیم کرد.

خودروهای جدید سایپا در دور سوم سامانه یکپارچه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه در خصوص عرضه محصولات این شرکت در مرحله سوم طرح یکپارچه بیان کرد قصد داریم شاهین اتوماتیک را در این سامانه به‌شکل پیش فروش به متقاضیان عرضه کنیم که احتمالا برای آن 40 هزار متقاضی وجود خواهد داشت. در مهرماه خودرو جدید اطلس را نیز در سامانه عرضه خواهیم کرد که احتمالا برای این خودرو نیز 30 تا 35 هزار متقاضی وجود دارد. همچنین در آبان‌ماه هم عرضه خودرو جدید سهند در سامانه انجام می‌شود.

دور سوم سامانه یکپارچه

مدیرعامل سایپا در ادامه با اشاره به ثبت سفارش 29 هزار دستگاه از خودرو چانگان و دلفی 5 گفت فرایند تامین و تخصیص ارز این خودروها می‌بایست انجام شود. ضمن این‌که طی روزهای آینده 1 هزار دستگاه چانگان به مقصد ایران ارسال خواهند شد و برای 2 هزار دستگاه دیگر نیز فرایند ساخت آنها در حال انجام است. این 29 هزار دستگاه طبق سفارش و تخصیص ارز تولید و تحویل خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*