آپدیت گلکسی ای ۵۱

آپدیت بزرگ گلکسی A51 و A71 گوشی های محبوب سامسونگ منتشر شد

در حالی که کاربران گوشی‌های جدید و قدرتمند سامسونگ منتظر آپدیت‌های جدید بودند، این شرکت تصمیم گرفت آپدیت جدید گوشی‌های قدیمی گلکسی A51 و A71 را منتشر کند. با بررسی ویژگی‌های این آپدیت همراه با گجت نیوز بمانید.

سامسونگ به شکل رسمی آپدیت گوشی های گلکسی ای ۵۱ و ای ۷۱ (هر دو مدل نسخه 5G) را آغاز کرد. بروزرسانی بزرگ این دو گوشی، آپدیت وان یو آی ۵.۱.۱ است که فعلا برای کاربران آمریکایی منتشر شده اما در آینده‌ای نزدیک برای دیگر کاربران نیز قابل دانلود و نصب خواهد بود. این بروزرسانی مهم‌ترین آپدیت پیش از وان یو ای ۶ محسوب می‌شود و ویژگی‌های مختلفی را به بخش‌هایی مثل گالری، برنامه سامسونگ هلث، ویژگی Quick Share، بخش Device Care و هات اسپات اضافه خواهد کرد. در کنار این موارد، بروزرسانی جدید شامل پچ امنیتی ماه آگوست نیز هست و ۵۸ مشکل امنیتی مهم این مدل را حل خواهد کرد.

بروزرسانی وان یو ای ۵.۱.۱ برای میان‌رده‌های پرفروش سامسونگ در ایران

بروزرسانی جدید گوشی گلکسی ای ۵۱ سامسونگ با شماره سریال A516VSQU8GWH2 شناخته می‌شود. آپدیت گلکسی ای ۷۱ نیز دارای شماره سریال A716VSQU8GWH2 است. آن طور که اطلاعات رسمی منتشر شده توسط سامسونگ نشان می‌دهند، ممکن است کاربران پس از نصب این بروزرسانی با نسخه One UI 5.1 در تنظیمات مواجه شوند. این به معنای آپدیت نشدن گوشی نیست و صرفا سامسونگ به دلایلی نسخه دقیق رابط کاربری را به کاربران نشان نمی‌دهد.

آپدیت گلکسی ای ۷۱

آپدیت گلکسی ای ۷۱ و ای ۵۱ سامسونگ فعلا برای کاربران آمریکایی منتشر شده اما در روزهای آینده کاربران ایرانی هم می‌توانند آن را دریافت کنند.

در صورتی که می‌خواهید ببینید این بروزرسانی برای شما منتشر شده یا خیر، می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات گوشی سامسونگ خود و زدن روی گزینه Software Update و سپس گزینه Download and Install، از انتشار این بروزرسانی برای گوشی خود مطمئن شوید.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از نصب آپدیت One UI 5.1.1 برای گوشی‌های گلکسی A51 و A71 سامسونگ، از داشتن فضای خالی کافی مطمئن شوید. همچنین بهتر است پیش از آپدیت، گوشی خود را حداقل ۳۰ درصد شارژ کرده باشید.

آیا این بروزرسانی برای گوشی شما منتشر شده است؟ در بخش نظرات با گجت نیوز و کاربرانش همراه شوید و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.