تریلر انیمیشن Tomb Raider

تریلر سریال جدید Tomb Raider را تماشا کنید

نتفلیکس نخستین تریلر سریال جدید Tomb Raider با نام کامل Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft را منتشر کرد.

نتفلیکس در جریان رویداد مجازی Drop 01 تریلری از انیمیشن سریالی Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft پخش کرد که مورد توجه علاقه‌مندان به دنیای توم ریدر و شخصیت لارا کرافت قرار گرفت. این مجموعه انیمیشنی برای انتشار در سال 2024 برنامه‌ریزی شده است.

تتریلری که نتفلیکس از Tomb Raider: The Legend Of Lara Croft نمایش داد بسیار کلی‌نگرانه بود، اما با این وجود لحن و فضای این سریال را تا حدی برای ما مشخص می‌کند. همانطور که در سال 2021 اعلام شد، این سریال زندگی لارا کرافت را پس از وقایع سه‌گانه‌ی کریستال داینامیکس (2013 Tomb Raider، 2015 Rise of the Tomb Raider و 2018 Shadow of the Tomb Raider) را دنبال می‌کند.

این سریال به تهیه‌کنندگی Legendary Entertainment توسط استودیوهای انیمیشن‌سازی Powerhouse Animation و استودیوهای شرکت نتفلیکس از جمله Castlevania و Masters of the Universe: Revelation ساخته شده است.

هایلی آتول بازیگر فیلم‌های کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو و مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ، صداپیشگی شخصیت محبوب لارا کرافت را انجام داده است. این بازیگر جایگزین کامیلا لودینگتون شده است که در بازی‌های اخیر کریستال داینامیکس صداپیشگی شخصیت لارا کرافت را بر عهده گرفته بود.

همچنین در خبرها آمده که شخصیت پرطرفدار لارا کرافت در سال‌های آینده به اشکال مختلف بازخواهد گشت و احتمالا این پایان کار نخواهد بود. آمازون در حال ساخت یک سریال لایو اکشن، براساس این شخصیت با کمک فیبی والر بریج خالق مجموعه Fleabag است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*