ویدیو گلکسی S23 FE سامسونگ

اولین ویدیو کامل از گلکسی S23 FE سامسونگ، این گوشی میانرده را از تمام زوایا نشان می‌دهد

در این ویدیو ببینید در دست گرفتن گلکسی اس 23 اف ای – Galaxy S23 FE چه حس و حالی دارد؛ سامسونگ در همان روزی از این گوشی رونمایی می‌کند که سری پیکسل 8 گوگل معرفی خواهد شد.

یک افشاگر توییتری، ویدیو هندزآن گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ را در آستانه معرفی رسمی آن، منتشر کرد.

تا جایی که این ویدیو نشان می‌دهد، طراحی گوشی یادآور مدل استاندارد گلکسی اس 23 است؛ اما می‌توان حس کرد که حاشیه اطراف نمایشگرش، پهنای بیشتری دارد. رنگ این نسخه، گرافیتی است که با فریم فلزی و پنل عقب شیشه‌ای، ترکیب خوبی را شکل می‌دهد.

سامسونگ برای رونمایی از این دیوایس و هدفون گلکسی بادز FE، تاریخ چهارم اکتبر (12 مهر) را در نظر گرفته است؛ شاید با این هدف که رویداد معرفی گوگل پیکسل 8 و پیکسل واچ 2 را تحت‌الشعاع قرار دهد.

مشخصات و قیمت احتمالی گلکسی S23 FE سامسونگ

گزارش‌ها از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل صفحه نمایش و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی حکایت دارند. باید دو دوربین 12 و 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 10 مگاپیکسلی هم در جلو داشته باشد.

گلکسی S23 FE سامسونگ

اما برای پایین نگه داشتن قیمت، سامسونگ در مدل FE برخلاف اعضای اصلی خانواده S23 از اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند که دیگر، تراشه جدیدی محسوب نمی‌شود. البته طبق عادت کمپانی کره‌ای، این احتمالا برای بازار آمریکا و چین است. در خیلی دیگر از نقاط دنیا، کاربران باید به اگزینوس 2200 بسنده کنند. با وجود این، هنوز هم گلکسی اس 23 اف ای می‌تواند یکی از بهترین گوشی های میان رده بازار باشد.

باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 وات و سیستم عامل اندروید 13 با امکان آپدیت به اندروید 14، از دیگر مشخصات منتسب به این گوشی هستند. برای قیمت هم رقمی در حدود 600 دلار قابل پیش‌بینی است.