هوش مصنوعی بارد

قابلیت هوش مصنوعی بارد به دستیار صوتی گوگل آمد

گوگل طی رویداد روز گذشته خود از ادغام قابلیت‌های پیشرفته و جذاب هوش مصنوعی بارد با دستیار صوتی Google Assistant خبر داد.

گوگل روز گذشته در خلال رویداد Made by Google 2023، علاوه بر رونمایی از سری پیکسل 8، از ادغام هوش مصنوعی گوگل بارد با دستیار صوتی خود خبر داد. به‌نقل از سیسی هسیائو، مدیر گوگل، ورود ابزار AI این شرکت به Google Assistant نشان دهنده گامی مهم در افزایش شخصی‌سازی دستیار صوتی گوگل است.

قابلیت های جدید دستیار صوتی گوگل با هوش مصنوعی بارد

از طریق این ویژگی جدید، کاربران می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی بارد در برنامه‌های گوگل نظیر جیمیل‌ و درایو بهره‌مند شوند. دستیار صوتی گوگل پس از ادغام با Bard، طیف وسیعی از ویژگی‌های پیشرفته را ارائه می‌دهد. برای مثال می‌توانید دستور دهید تا ایمیل‌هایی که در طول یک هفته اخیر دریافت کرده‌اید را شناسایی و برجسته کنید.

کاربران هم‌چنین قادر خواهند بود از دستیار صوتی خود برای ایجاد یک پست در شبکه اجتماعی برای اهداف خاص استفاده کنند. طی رویداد گوگل، این شرکت نشان داد که چگونه این ابزار یکپارچه می‌تواند وظایف را ساده‌سازی کند. برای نمونه، دستیار صوتی مجهز به هوش مصنوعی بارد می‌تواند یک رویداد را بر اساس دعوت‌نامه جیمیل شناسایی کند، زمان تقریبی سفر را با استفاده از نقشه‌های گوگل محاسبه کرده و حتی یک پیام متنی برای همراهی در رویداد را به دوست مورد نظرتان ارسال کند.

هوش مصنوعی بارد

ویژگی Assistant with Bard، قابلیت‌های مولد و مفهومی بارد را با عملکرد دستیار صوتی گوگل ترکیب می‌کند. این ابزار همه‌کاره امکان تعامل از طریق متن، صدا یا تصویر را فراهم ساخته و هم‌چنین قادر است وظایف مختلفی را برای شما انجام دهد.

این قابلیت طی ماه‌های آینده برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS منتشر خواهد شد. با این حال، لازم به ذکر است که برخی از ویژگی‌ها ممکن است به دلیل ادغام عمیق‌تر دستیار صوتی گوگل با برنامه‌های و تنظیمات اندروید، به‌طور اختصاصی تنها برای این سیستم عامل در دسترس قرار بگیرد.

گوگل هم‌چنین تاکید کرده که این محصول با در نظر گرفتن حریم خصوصی کاربر طراحی شده و تنظیمات شخصی را برای رفع نگرانی‌های امنیتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

همان‌طور که گوگل در رویداد روز گذشته خود اعلام کرد، هوش مصنوعی مولد نقشی برجسته در محصولات جدید این شرکت ایفا می‌کند که از جمله آنها می‌توان به ویژگی‌های پیشرفته ویرایش عکس در Google Pixel 8 Pro تا تماس صوتی بهبود یافته در پیکسل بادز پرو اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*