حمایت همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک

حمایت همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ عربستان

همراه اول قصد دارد تا در مسابقات جهانی ورزش های الکترونیک با فراهم کردن بستر مناسب برای شرکت کنندگان ایرانی، آن‌ها را حمایت کند.

طبق گزارشات به دست آمده از اداره کل ارتباطات، قرار است همراه اول همانند سال گذشته از تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور در مسابقات جهانی گلوبال اسپورت گیمز ریاض حمایت کند.

این دوره از رقابت‌های جهانی که حدود ۳۰۰ بازیکن از ۴۵ کشور جهان در آن شرکت خواهند کرد، از ۱۲ تا ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ یعنی ۲۱ تا ۲۶ آذر ماه سال جاری در ریاض عربستان برگزار خواهد شد. بنابراین، همراه اول که بزرگترین اپراتور تلفن همراه در ایران است، تصمیم دارد تا در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مهر ماه پیش رو شبکه اینترنت پر سرعت خود که از فناوری‌‌های به‌روز بهره می‌برد را در اختیار بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار دهد تا در مسابقات انتخابی این رقابت‌ها شرکت کنند.

حمایت همراه اول از تیم ملی ورزش های الکترونیک

همراه اول به دلیل حمایت از صنعت گیمینگ و گیمر‌های کشور، پلتفرم جدیدی به نام «کری گیم» را ارائه کرده و سعی دارد که این پلتفرم یک منبع سرگرمی برای طرفداران بازی و گیم شود. از این رو علاقمندان به این حوزه می‌توانند در این حیطه درآمد زایی کنند.

کمک بزرگ همراه اول به تیم ملی ورزش های الکترونیک ایران

ورزش های الکترونیک به این صورت هستند که شرکت‌کنندگان از طریق بازی‌های ویدیویی به تیم‌های چند نفره درآمده و باهم به رقابت می‌پردازند. این نوع رقابت‌ها هم جزو رشته‌های ورزشی محسوب می‌شوند و تورنومنت های بین المللی معتبری در این حیطه برگزار می‌شود.

برای شرکت در این رقابت‌های آنلاین، مواردی مثل اینترنت پر سرعت و پایدار از واجبات است. از آنجا که همراه اول سریع‌ترین اینترنت کشور را ارائه می‌کند، شرایط شرکت در این رقابت‌ها را برای گیمرها فراهم کرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*