فروش کامیون کشنده آتامان

فروش کامیون کشنده آتامان از 19 مهر آغاز می‌شود

فروش کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 فوتون از 19 مهر 1402 آغاز می‌شود. ایران خودرو دیزل کامیون کشنده Ataman و H5 فوتون را به‌شکل پیش فروش به مشتریان عرضه می‌کند.

ایران خودرو دیزل اعلام کرد از روز چهارشنبه 19 مهر 1402 دو محصول جدید کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR را به‌شکل پیش فروش به بازار عرضه خواهد کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم جزئیات فروش کامیون کشنده آتامان و H5 فوتون را بررسی کنیم و با مشخصات این دو محصول آشنا شویم.

شرایط فروش کامیون کشنده آتامان

کامیون کشنده آتامان که با موتور 12 لیتری مرسدس بنز OM457 توانسته نگاه بسیاری را به خود جلب کند و کامیون کشنده H5 فوتون که برای نخستین بار از استاندارد جدید سوخت ADR بهره می‌برد، از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 19 مهر 1402 به‌شکل اینترنتی و فقط از طریق سایت فروش رسمی ایران خودرو دیزل به مشتریان عرضه خواهد شد.

مشخصات کامیون کشنده آتامان

فروش کامیون کشنده آتامان

کامیون کشنده آتامان که کامیون جدید ایران خودرو دیزل محسوب می‌شود به یک موتور 12 لیتری مرسدس بنز OM457 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 430 اسب بخار و گشتاور 2100 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با 16 دنده جلو و دو دنده عقب نیز وظیفه انتقال قدرت از این پیشرانه به محور عقب را بر عهده دارد. این محصول بر پایه پلتفرم و قوای محرکه مرسدس بنز توسعه پیدا کرده و در نمایشگاه‌هایی که به نمایش درآمده توانسته نگاه علاقه‌مندان را به خود جلب کند.

مشخصات کامیون کشنده فوتون H5

فروش کامیون کشنده آتامان

کامیون کشنده فوتون H5 نیز به یک موتور 6 سیلندر خطی 11824 سی‌سی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 460 اسب بخار و گشتاور 2200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس اتوماتیک 12 دنده جلو و دو دنده عقب به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه این خودرو از ویژگی‌هایی چون سیستم SCR با استاندارد آلایندگی یورو 5، کامان ریل، اینتر کولر، توربوشارژ و تزریق مستقیم بهره می‌برد.

کشنده فوتون H۵ به امکانات ایمنی و رفاهی متعددی چون سیستم ترمز اضطراری هوشمند AEBS، سیستم‌های ABS، ASR، ESP، ترمزهای دومداره پنوماتیکی دیسکی با فیلتر رطوبت‌گیر، سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن، کولر و بخاری درجا، کروز کنترل، سانروف برقی، 2 تخت خواب و کلیدهای کنترلی روی فرمان مجهز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*