خودروهای نیسان

خودروهای نیسان توسط شرکت نامی خودرو پیشرو به ایران وارد می‌شود

خبرها حاکی از آن است که شرکت نامی خودرو پیشرو قصد دارد خودروهای نیسان را به شکل وارداتی به بازار ایران عرضه کند؛ اما کدام خودروهای Nissan وارد ایران خواهند شد؟

سرانجام شرکت واردکننده خودروهای نیسان به ایران مشخص شد. اطلاعات منتشر شده از گمرک نشان می‌دهد شرکت نامی خودرو پیشرو قصد دارد خودروهای نیسان را وارد ایران کند و در همین راستا مجوزهای لازم را نیز دریافت کرده است.

واردات خودروهای نیسان توسط شرکت نامی خودرو

مدتی قبل شرکت نامی خودرو پیشرو نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های واردکننده خودرو در دور جدید واردات ماشین معرفی شد؛ اما مشخص نبود این شرکت قصد واردات محصولات کدام برند را دارد. در همین راستا اکنون خبرهای منتشر شده حاکی از آن است که شرکت نامی خودرو پیشرو طرح واردات خودروهای نیسان را در دستور کار خود قرار داده است.

خودروهای نیسان

تصاویر منتشر شده از سوی نامی خودرو نشان می‌دهد این شرکت خود را نماینده رسمی ماشین های نیسان در ایران معرفی کرده؛ این در حالی است که به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشورمان اعمال شده، شرکت‌ها نمی‌توانند به نماینده رسمی چنین خودروسازانی تبدیل شوند. البته ممکن است شرکت نامی خودرو پیشرو برای واردات ماشین های نیسان از چین اقدام کرده و به نماینده رسمی دانگ فنگ برای واردات محصولات نیسان تبدیل شده است.

البته نمی‌توان شرکت نامی خودرو پیشرو را تنها واردکننده محصولات نیسان به ایران دانست، اما به طور کلی در حال حاضر ماشین های نیسان نظیر ایکس تریل، قشقایی، کیکس، آلتیما، سیفی هیبرید و نیسان سیلفی وارد ایران شدند. گفتنی است در حال حاضر 5 نمایندگی خدمات پس از فروش شرکت نامی خودرو در شهرهای آمل، شیراز، مشهد، تبریز و تهران فعال هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*