آئودی SQ8 فیس لیفت در نمایشگاه ژنو قطر 2023

آئودی SQ8، شاسی بلند لوکس آلمانی در نمایشگاه خودرو ژنو حضور پیدا کرد + عکس

آئودی SQ8 فیس لیفت طی نمایشگاه خودرو ژنو در مرکز همایش قطر نمایش داده شد. اس کیو 8 کراس اووری لوکس با خروجی 500 اسب بخاری و طراحی جدید است.

نمایشگاه خودرو ژنو 2023 در مرکز نمایش و همایش دوحه قطر در جریان است و خودروهای مختلفی، از کیا EV9 تا خودرو سوپراسپرت سیمرغ افغانستان در آن به نمایش گذاشته شده‌اند. حالا بر اساس جدیدترین اخبار خودرو، خودروساز آلمانی آئودی هم مدل 2024 کراس اوور لوکس SQ8 را به این نمایشگاه آورده است تا ویژگی‌های جذاب آن را به عموم نمایش بدهد.

فیس لیفت آئودی SQ8 به نمایشگاه خودرو ژنو قطر آمد

آئودی SQ8 فیس لیفت در نمایشگاه ژنو قطر 2023

نسخه عملکردبالای کیو 8 آئودی تحت عنوان اس کیو 8 با رنگ قرمز چشمگیر خود در نمایشگاه خودرو ژنو نمایش داده شد. نسخه‌ای از این شاسی بلند مجلل آلمانی که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده، آینه‌های بغل فیبر کربنی دارد و سوار بر رینگ‌های 23 اینچی است. رنگ قرمز هم که جلوه اسپرت هیجان‌انگیزی به آن بخشیده، می‌تواند به خوبی توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.

اس کیو 8 در نمایشگاه قطر 2023

کراس اوور سایز متوسط لوکس آئودی SQ8 که در اولین نسل خود به سر می‌برد، در سال 2018 به تولید رسید و حالا پس از گذشت 5 سال از عرضه اولیه‌اش به‌روزرسانی‌هایی را در زمینه طراحی تجربه کرده است. از جمله این به‌روزرسانی‌ها می‌توان به طراحی جدید جلوپنجره با المان‌های 8 ضلعی، چراغ‌های ال‌ای‌دی ماتریسی با نور بالای لیزری و چراغ‌های عقب اولد اشاره کرد.

قوای محرکه این خودرو آئودی را یک پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربو تامین می‌کند که توان تولید قدرت 500 اسب بخار و گشتاور 770 نیوتن متر را دارد. این خودرو با اتکا به این پیشرانه 8 سیلندر همچنین قابلیت شتاب‌گیری از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت ظرف 4.1 ثانیه را پیدا می‌کند؛ چنین سرعتی برای کراس اووری با این اندازه و وزن جای توجه دارد. حالا هم که بحث سرعت در میان است، باید اشاره کرد حداکثر سرعت آن به 250 کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ البته این سرعت به‌صورت الکترونیکی محدود شده است.

تا به اینجا آئودی Q8 و SQ8 فیس لیفت به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند و هنوز از فیس لیفت RS Q8 رونمایی نشده است. انتظار می‌رود این نسخه که از لحاظ عملکرد حتی در سطح بالاتری نسبت به بقیه نسخه‌ها قرار می‌گیرد، طی چند هفته یا ماه آینده بالاخره به نمایش گذاشته شود. آئودی همچنین در آینده علاوه بر مدل‌های بنزین‌سوز و دیزل این شاسی بلند، مدل تمام الکتریکی Q8 E-Tron را به بازار عرضه می‌کند.

در نهایت، نظر شما کاربران گجت نیوز درباره آئودی SQ8 به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه ژنو قطر چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*