هایما اس ۵ جدید با آپشن جک برقی صندوق عقب

هایما اس ۵ جدید با آپشن جک برقی صندوق عقب روانه بازار می‌شود

ایران خودرو، هایما اس ۵ جدید را با آپشن جذاب جک برقی صندوق عقب تولید خواهد کرد. این جک به‌صورت هوشمند و کاملا خودکار درب پشتی را باز و بسته می‌کند.

ایران خودرو به‌زودی هایما اس ۵ جدید را با آپشن تازه‌ای راهی بازار کشور خواهد کرد. به‌گفته مدیران ایران خودرو، استقبال چشمگیر مشتریان از آپشن جک برقی صندوق عقب خودرو هایما اس ۷ پلاس، این شرکت را مجاب کرده تا این آپشن را در خودرو S5‌ نیز به‌کار ببرند و به بهبود آسایش و راحتی مشتریان در استفاده از خودرو خود کمک کنند. ایران خودرو درباره تولید و مونتاژ این خودرو با آپشن جدیدش می‌گوید:

تولید هایما S5 با جک برقی صندوق عقب نشان‌دهنده اهمیت تقاضا و درخواست مشتریان از ایران خودرو است. ما همواره برای ارتقا سطح کیفی و راحتی سواری با محصولاتمان هستیم تا بتوانیم اتومبیلی شایسته را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

ویژگی‌های جک برقی صندوق عقب هایما اس ۵ جدید

جک برقی صندوق عقب، یکی از آپشن‌های محبوب اتومبیل‌های بزرگ و حجیم مثل اس یو وی‌ها است. با استفاده از این جک، برای بالا بردن صندوق عقب فقط کافیست دکمه‌ای که روی ریموت خودرو یا روی داشبورد آن نصب شده را فشار داده تا صندوق باز شود و به‌صورت اتوماتیک بسته شود.

هایما اس ۵ جدید با آپشن جک برقی صندوق عقب

این جک از حسگری استفاده می‌کند که می‌تواند حرکت پای راننده را تشخیص داده و به‌صورت خودکار باز و بسته شود. همچنین برای جلوگیری از سرقت، این ویژگی فقط در زمانی کار می‌کند که ریموت کنترل دست راننده باشد. در غیر این صورت فعال نخواهد شد. همچنین برای حفظ امنیت سرنشینان و اتومبیل، فقط زمانی فعال خواهد شد که خودرو در حالت توقف کامل قرار داشته باشد. این جک از یک سیستم تشخیص مانع نیز بهره می‌برد تا با باز شدن درب صندوق، خودرو دچار آسیب نشود.

به‌احتمال خیلی زیاد، هایما اس ۵ جدید با این آپشن جدید بتواند متقاضیان زیادی را در بازار پیدا کند. البته هنوز تاریخ و قیمت این نسخه اعلام نشده است. به‌زودی با اخبار بیشتری درباره این محصول بازمی‌گردیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*