عکس حیات وحش

منتخب تصاویر حیات وحش در سال ۲۰۲۳ + گالری عکس

مسابقه عکاسی حیات‌وحش 2023 Cornish منتخبی از خیره‌کننده‌ترین و زیباترین عکس‌های شکار شده از حیوانات را به نمایش گذاشت؛ در این مطلب با گجت نیوز همراه باشید تا این تصاویر کمتر دیده شده را ببینید.

بیش از 1000 ورودی برای اولین نمایشگاه عکس حیات وحش Cornish که توسط Cornwall Wildlife Trust ترتیب داده شده بود وجود داشت. صحنه‌های باورنکردنی از طبیعت توسط عکاسان شکار شده که تنوع زیستی شگفت انگیز کورنوال (Cornwall) را به تصویر کشیده است که این سوژه‌ها شامل پرندگان در حال پرواز تا کوسه‌های آبی در اقیانوس‌های سواحل این منطقه را شامل می‌شود.

عکس حیات وحش

«یک قورباقه‌ی معمولی» اثر Ben Hancock-Smith

عکس حیات وحش

«قارچ چینی، ترویلر وودز» اثر Barrie Walker

عکس حیات وحش

«این کاستر بود» اثر Andy Maher 

اسکات مارسدن سخنگوی Cornwall Wildlife Trust گفت: «مسابقه عکس حیات وحش ما در سال 2023 با هدف الهام بخشیدن به مردم کورنوال و برای کشف این زیست شگفت‌انگیز از طریق دوربین‌ها و گوشی‌های هوشمند برگزار شد».

عکس حیات وحش

«گربه ماهی خال کوچک، فالموس» اثر Martin Stevens

عکس حیات وحش

«نزدیک شدن زنبور عسل به اسطوخودوس» اثر Dave Taylor

مارسدن اضافه کرد: «ما می‌خواستیم افراد بیشتری را تشویق کنیم تا از گنجینه‌ی منحصربه‌‌فرد حیات‌وحش در کورنوال آگاه شوند، چه در امتداد ساحل، در سرزمین‌های مرتفع، در زمین‌های گرمسیری، زمین‌های کشاورزی، تالاب‌ها و جنگل‌های معتدل منحصربه‌فرد یا در شهرها و روستاهای ما که وجود دارد.»

عکس حیات وحش

«کوسه‌ی آبی» اثر Robin Fisher

عکس حیات وحش

«سنجاقک» اثر Whitaker Walker

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*