تویوتا سنچوری

نسل جدید تویوتا سنچوری با طراحی چشمگیر و امکانات لوکس معرفی شد

نسل جدید تویوتا سنچوری با طراحی چشمگیر و امکانات لوکس معرفی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسل جدید Toyota Century آشنا می‌شویم.

شرکت تویوتا برای نخستین بار سدان سنچوری را در سال 1967 روانه بازار ژاپن کرد و طی این سال‌ها نیز در چند نسل برای آن تغییرات گسترده‌ای را در نظر گرفت تا به‌خوبی به نیاز مشتریان خود پاسخ دهد. در همین راستا این خودروساز به‌تازگی از نسل جدید این سدان لوکس پرده برداشت. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات نسل جدید تویوتا سنچوری آشنا خواهیم شد.

مشخصات نسل جدید تویوتا سنچوری

نسل جدید تویوتا سنچوری

تویوتا هنوز لیست کامل مشخصات فنی این خودرو را منتشر نکرده، اما به احتمال زیاد این سدان لوکس ژاپنی به یک موتور 3.5 لیتری V6 با سیستم پلاگین هیبریدی مجهز خواهد بود که همانند شاسی بلند لکسوس TX می‌تواند قدرتی برابر با 406 اسب بخار را تولید کند. این خودرو در حالت تمام برقی نیز می‌تواند مسافتی برابر با 111 کیلومتر را بپیماید. هدایت چرخ‌های عقب و سیستم تمام چرخ محرک از سایر ویژگی‌های فنی برجسته این خودرو محسوب می‌شوند.

نسل جدید تویوتا سنچوری

تویوتا برای این خودرو سه حالت رانندگی استاندارد شامل حالت نرمال، اکو و اسپرت را در نظر گرفته است. ضمن این‌که این خودرو از حالت اختصاصی Rear Comfort نیز بهره می‌برد که به‌شکل ویژه نیروی رانندگی و ترمز را توزیع می‌کند تا حداکثر رفاه سرنشینان تامین شود.

نسل جدید تویوتا سنچوری

تویوتا قصد دارد فقط 30 دستگاه از سدان سنچوری را در سال تولید و به بازار عرضه کند. طول این خودرو به 5204 میلی‌متر، عرض آن 1988 میلی‌متر، ارتفاع آن 1803 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2948 میلی‌متر می‌رسد.

تویوتا سنچوری

از سایر ویژگی‌های نسل جدید تویوتا سنچوری نیز می‌توان به دو ردیف صندلی در کابین، رینگ‌های استاندارد 20 اینچی، دو رنگ‌بندی، آینه‌های دید عقب، شارژهای بی‌سیم، سیستم صوتی مجهز به 18 اسپیکر، یک فرمان چند منظوره و دو نمایشگر 12.3 اینچی ابزار دیجیتال و اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.

 Toyota Century

همچنین تویوتا برای سرنشینان عقب نیز پانل‌های کنترل صفحه‌نمایش لمسی 5.5 اینچی، میزهای چرخان، دو نمایشگر 11.6 اینچی و پله‌های جانبی برقی برای آسان‌تر شدن رفت‌وآمد در نظر گرفته است.

 Toyota Century

برای مشتریان این خودرو امکان سفارش تنظیمات صندلی، مواد داخلی و رنگ‌بندی‌های جدید نیز فراهم شده است. همچنین امکان تغییر امکانات اصلی نظیر تغییر درهای عقب با درهایی که تا 75 درجه به بیرون باز می‌شوند نیز وجود دارد. ضمن این‌که مشتریان می‌توانند درهای کشویی در بخش عقب را مشابه مینی‌ون‌ها برای این خودرو سفارش دهند.