سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا

گلکسی اس 24 اولترا با اسنپدراگون 8 نسل 3 راهی بنچمارک گیگ بنچ شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا – Samsung Galaxy S24 Ultra در بنچمارک گیک بنچ محک خورد. این نسخه آمریکایی آن است که از تراشه اسنپدراگون کوالکام قدرت می‌گیرد.

گوشی‌های سری گلکسی اس 24 سامسونگ در زمستان پیش‌رو از راه می‌رسند؛ اما از همین حالا، مدل اولترا در بنچمارک کیگ‌بنچ دیده شده است.

در این جدول، از عبارت pineapple برای توصیف مادربرد گوشی استفاده شده که اسم رمز اسنپدراگون 8 نسل 3 است؛ تراشه‌ای که هسته‌های پردازشی CPU آن، ترکیب 2+2+3+1 دارند.

جالب اینکه هسته اصلی با سرعت کلاک 3.30 گیگاهرتز کار می‌کند، یعنی کمتر از اسنپدراگون 8 نسل قبل؛ اما از جهات دیگر، همه‌چیز بهتر شده است. خوشه پردازشی دوم، شامل سه هسته با سرعت کلاک 3.15 گیگاهرتز و خوشه بعدی، حاوی دو هسته 2.96 گیگاهرتزی است. دو هسته آخر هم سرعت کلاک 2.27 گیگاهرتز دارند.

با این یال و کوپال، پرچمدار سامسونگ در آزمون‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench 6.2 به ترتیب 2234 و 6807 امتیاز کسب کرد. این کارنامه، افزایش 15 و 35 درصدی امتیازها را در قیاس با گلکسی اس 23 اولترا (مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2) نشان می‌دهد.

ناگفته نماند که ظاهرا تراشه اگزینوس 2400 هم در تولید گوشی‌های سری گلکسی S24 به‌کارگیری شده است؛ اما بر اساس گزارش‌ها، فقط دو مدل استاندارد و پلاس در برخی مناطق با آن عرضه خواهند شد. این یعنی پردازنده گلکسی S24 اولترا در سراسر دنیا، از نوع اسنپدراگون خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*