گوشی اسنپدراگون 8 نسل 3

اسنپدراگون 8 نسل 3 ابتدا روی این گوشی ها خواهد آمد

سری شیائومی 14 نخستین گوشی هایی خواهند بود که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 – Snapdragon 8 Gen. 3 مجهز خواهند شد.

کمتر از دو هفته به رونمایی رسمی کوالکام از تراشه‌های جدیدش، Snapdragon 8 Gen. 3 باقی مانده و شایعات فراوانی پیرامون نخستین گوشی هایی که از این چیپست‌ها استفاده خواهند کرد، در اینترنت پخش شده است. بر اساس این اطلاعات، احتمالا سری گوشی های شیائومی 14 نخستین محصولاتی خواهند بود که مجهز به نسل جدید چیپست‌های کوالکام روانه بازار خواهند شد.

در همین راستا همچنین به‌تازگی افشاگر معروف، Digital Chat Station، نام تعداد دیگری از پرچمدارانی که در صدر لیست گوشی های مجهز به این تراشه هستند را افشا کرده است. در ادامه در کنار هم با این پرچمداران آشنا خواهیم شد.

کدام گوشی ها نخستین محصولات مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهند بود؟

به‌ادعای دیجیتال چت استیشن، پس از شیائومی 14 می‌توان انتظار داشت که صف پرچمداران چینی مجهز به چیپست Snapdragon 8 Gen. 3 یکی پس از دیگری رونمایی و عرضه شوند. از جمله این گوشی‌ها می‌توان به وان پلاس 12، سری iQOO 12، ریلمی جی تی 5 پرو، سری میزو 21، سری رد مجیک 9، سری آنر مجیک 6 و خانواده اوپو فایند ایکس 7 اشاره کرد.

بر اساس این اخبار، گوشی های وان پلاس 12، iQOO 12 و iQOO 12 پرو در ماه نوامبر در بازار چین رونمایی خواهند شد.

تراشه Snapdragon 8 Gen. 3

علاوه بر این، با وجود این که اطلاعات فراوانی در خصوص گوشی ریلمی جی تی 5 پرو در دست است، اما مشخص نیست که آیا رونمایی رسمی از این گوشی امسال انجام خواهد شد یا در سال 2024! در عین حال، اکثر منابع به احتمال رونمایی از این گوشی در ماه دسامبر 2023 اشاره دارند.

از طرف دیگر، نام خانواده Meizu 21 هم به‌تازگی در برخی اسناد ارتباطی در کشور چین رویت شده و بر همین اساس می‌توان انتظار رونمایی از آن‌ها در ماه دسامبر را داشت.

گوشی های گیمینگ رد مجیک 9 هم دیگر محصولاتی خواهند بود که به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز می‌شوند و در پایان امسال یا ژانویه 2024 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. از طرفی سری آنر مجیک 6 در ماه فوریه سال 2024 به‌طور رسمی معرفی خواهند شد. در این میان، پرچمداران اوپو و ویوو، یعنی ویوو ایکس 100 پرو پلاس و اوپو فایند ایکس 7 احتمالا در سه ماه نخست 2024 رونمایی می‌شوند.

به جز این گوشی های پرچمدار چینی، سری گوشی های گلکسی اس 24 سامسونگ نیز دیگر پرچمداران مورد انتظاری هستند که قرار است در ژانویه 2024 معرفی شوند و در مناطق مختلف دنیا به تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 3 یا اگزینوس 2400 مجهز باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*