طراحی شیائومی 14 Pro

شیائومی 14 Pro با این طراحی جذاب به بازار می‌آید + عکس

این تصاویر از بروز تغییرات عمده در طراحی شیائومی 14 پرو – Xiaomi 14 Pro نسبت به  مدل 13 پرو خبر می‌دهند. چیدمان دوربین‌ها، انحنای صفحه نمایش و ضخامت گوشی، همه‌چیز تغییر کرده است.

در حالی که زمان زیادی به معرفی گوشی‌های سری Xiaomi 14 باقی نمانده، کمپانی چینی هنوز اطلاعات خاصی از آن‌ها بروز نداده است. اما این رندرها که حاصل کار یک افشاگر سرشناس (OnLeaks) هستند، جلوه‌ای از طراحی شیائومی 14 Pro را به‌تصویر می‌کشند.

می‌بینیم که مانند شیائومی 13 پرو، جانشین آن هم یک صفحه نمایش با حفره پانچ مرکزی دارد؛ ولی به‌ادعای منبع ما، سایز آن از 6.73 به 6.6 اینچ کاهش یافته و به‌جای حالت خمیده، طراحی تخت دارد. ظاهرا این یک پنل آمولد با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز است.

در پشت گوشی، یک ماژول دوربین چهارگانه و مربع‌شکل جلب توجه می‌کند که سنسور اصلی آن باید 50 مگاپیکسلی باشد. البته این 50 مگاپیکسل را دست‌کم نگیرید؛ چرا که گفته می‌شود دوربین شیائومی ۱۴ پرو چیزی کم از دوربین‌های DSLR نخواهد داشت.

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور، روی فریم فلزی سمت راست دیده می‌شوند و سمت چپ، خالی از هر اسلات یا دکمه‌ای است.  در لبه پایینی، درگاه USB-C با شیار سیم‌کارت، میکروفون و یک اسپیکر همراهی می‌شود. در لبه فوقانی هم چیزی وجود دارد که باید اسپیکر دوم باشد.

شیائومی 14 پرو با ابعاد 161.6 در 75.3 در 8.7 میلی‌متری توصیف شده که با احتساب برآمدگی دوربین، ضخامت آن به 13.1 میلی‌متر می‌رسد. از دیگر مشخصات منتسب به این گوشی، باید به باتری 4860 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبانی از شارژ سریع 120 وات و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای اشاره کنیم.

آن‌طور که پیداست، این را باید نخستین گوشی برخوردار از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 هم بدانیم.

شیائومی هنوز زمانی دقیقی برای رونمایی از گوشی‌های سری 14 خود اعلام نکرده؛ ولی در گزارش‌های غیر رسمی، تاریخ 27 اکتبر (پنجم آبان) ذکر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*