اندروید 14 گوشی سامسونگ

آپدیت اندروید 14 برای این گوشی اقتصادی سامسونگ منتشر شد

سامسونگ در اقدامی غیرقابل انتظار، آپدیت اندروید 14 را برای یکی از گوشی های اقتصادی خود منتشر کرد. در ادامه با جزئیات بیشتر این بروزرسانی آشنا خواهیم شد.

سامسونگ امروز در اقدامی غافلگیرکننده، آپدیت اندروید 14 و نسخه بتای رابط کاربری One UI 6.0 را برای گوشی گلکسی F23 5G منتشر کرد. این نخستین بار است که غول تکنولوژی کره‌ای، نسخه بتای رابط کاربری وان یو ای خود را برای یک گوشی ارزان قیمت و اقتصادی منتشر می‌کند و پیش از این هیچ یک از گوشی های سری A، سری F یا سری M این کمپانی در این بازه قیمتی، نسخه بتای اندروید را دریافت نکرده بودند.

گلکسی اف 23 5G سامسونگ؛ جدیدترین گوشی دریافت کننده آپدیت اندروید 14

آپدیت One UI 6.0 بتا برای مبتنی بر اندروید 14 با فریمور نسخه E236BXXU4ZWJ2 در اختیار کاربران گوشی Galaxy F23 5G قرار گرفته است. این آپدیت حدودا 2.6 گیگابایت حجم دارد. بنابراین توصیه می‌کنیم حتما از طریق وای فای به دانلود آن بپردازید.

این بروزرسانی همچنین آپدیت امنیتی اکتبر 2023 سامسونگ را نیز به این گوشی میانرده ارزان قیمت اضافه می‌کند.

اندروید 14 گوشی سامسونگ

اگر قصد دانلود این بروزرسانی را دارید، باید از طریق اپلیکیشن Samsung Members به انجام این کار بپردازید. پس از باز کردن این اپلیکیشن، با استفاده از اکانت سامسونگ خود که روی گوشی‌تان از آن استفاده می‌کنید، وارد برنامه شده و سپس روی بنر One UI 6.0 Beta Program در صفحه اصلی ضربه بزنید.

پس از این که مراحل رجیستر شدن شما با موفقیت انجام شد، وارد بخش تنظیمات شده و از قسمت Software Updates گزینه Download and Install را انتخاب کنید.

گوشی گلکسی F23 اوایل سال 2022 مجهز به سیستم عامل اندروید 12 به بازار عرضه شد و اواخر سال 2022 آپدیت اندروید 13 را دریافت کرد. انتشار نسخه بتای اندروید 14 به آن معناست که احتمالا باید منتظر عرضه نسخه نهایی این سیستم عامل در آینده نزدیک باشیم.

One UI 6.0 قابلیت‌های جدید و بهبودهای فراوانی را به این گوشی اضافه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*