سایک رووی D7

سایک رووی D7 ، خودرو مدرن و جذاب جدید چینی ها رونمایی شد

سایک رووی D7 به‌عنوان یک سدان مدرن و جذاب جدید چینی رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات SAIC Roewe D7 آشنا می‌شویم.

رووی که زیرمجموعه شرکت چینی سایک است، مدتی قبل از اولین محصول سری D خود با نام D7 پرده برداشت. خودرو چینی سایک رووی D7 اکنون برای عرضه به نمایندگی‌های این شرکت عرضه شده و مشتریان چینی می‌توانند از تاریخ 8 نوامبر (17 آبان) برای خرید این خودرو اقدام کنند.

معرفی سایک رووی D7

سایک رووی D7

در حالی که نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو با قیمت 17 هزار و 800 دلار عرضه می‌شود، مشتریان برای مدل برقی آن با برد 510 کیلومتر باید بین 20 هزار و 600 تا 21 هزار و 900 دلار و برای مدل برقی آن با برد 610 کیلومتر بین 23 هزار دلار تا 25 هزار دلار هزینه کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سایک رووی D7 آشنا خواهیم شد.

بخش طراحی بیرونی

سایک رووی D7

نسخه هیبریدی سدان چینی رووی D7 در دو طرف سپر به دریچه‌های هوای مشکی‌رنگ مجهز شده است. مدل‌های برقی این خودرو که طبق پلتفرم تمام برقی سایک توسعه پیدا کردند نیز از طراحی جلوپنجره بسته با چراغ‌های جلو باریک‌تر بهره می‌برند و با چنین ویژگی‌هایی از نسخه هیبریدی متمایز شدند. در بخش عقب نیز یک اسپویلر دم اردکی و چراغ‌های عقب قوسی‌شکل به‌چشم می‌خورند.

سایک رووی D7

رووی D7 هیبریدی دارای 4890 میلی‌متر طول، 1872 میلی‌متر عرض، 1510 میلی‌متر ارتفاع و 2810 میلی‌متر فاصله محوری است. چنین ارقامی نشان می‌دهد عرض نسخه هیبریدی نسبت به نسخه برقی حدود 18 میلی‌متر بیشتر است. طراحان برای مدل هیبریدی این سدان از دستگیره‌های معمولی استفاده کردند. هر دو مدل از رینگ‌های 17 و 18 اینچی پنج‌پره بهره می‌برند. ضریب درگ این خودرو نیز 0.23Cd اعلام شده است.

بخش طراحی داخلی

سایک رووی D7

طراحان برای بخش داخلی این خودرو یک نمایشگر کنترل مرکزی 12.3 اینچی با تراشه مدیاتک و صفحه‌آمپر 12.3 اینچی فول LCD در نظر گرفتند. از سایر ویژگی‌های کابین این خودرو می‌توان به صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن، صندلی راننده با تنظیم برقی 10 جهته و سردکن، پوشش صندلی‌ها با جنس جیر و پوشش کنسول مرکزی با متریال نرم اشاره کرد. همچنین این خودرو از سیستم دستیار رانندگی پیشرفته سطح 2 نیز بهره می‌برد.

مشخصات فنی سایک رووی D7

SAIC-Roewe-D7

رووی D7 در مدل هیبریدی به یک پیشرانه 1.5 لیتری هیبریدی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 107 اسب بخار را به تولید برساند. پیشرانه برقی این خودرو نیز قدرتی برابر با 80 اسب بخار را به‌همراه دارد. این خودرو به‌ازای هر 100 کیلومتر حدود 4.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند و در حالت تمام برقی می‌تواند مسافتی برابر با 125 کیلومتر را بپیماید. همچنین به‌شکل ترکیبی برد آن 1400 کیلومتر خواهد بود.

SAIC-Roewe-D7

هر دو مدل برقی این سدان چینی از یک پیشرانه سنکرون آهنربای دائمی بهره می‌برند که می‌توانند دو خروجی 194 اسب بخار و 207 اسب بخار را ارائه دهند. نسخه اول با یک بار شارژ، مسافتی برابر با 510 کیلومتر و مدل دوم مسافتی برابر با 610 کیلومتر را می‌پیماید. همچنین نسخه برقی این خودرو ظرف مدت 6.3 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*