شرایط فروش پارس سفارشی XU7+

شرایط فروش پارس سفارشی XU7+ ایران خودرو در مهر 1402

ایران خودرو شرایط فروش پارس سفارشی XU7+ را برای مهر ماه سال 1402 اعلام کرد. در ادامه با جزئیات طرح پیش فروش جدید آبی پوشان همراه باشید.

آبی پوشان جاده مخصوص شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش‌های خود را برای مهر ماه سال جاری اعلام کردند؛ با این قید که پارس سفارشی XU7 پلاس این خودروساز با موعد تحویل سه ماهه و صرفاً برای منتخبین پاییز 1402 خواهد بود. در ادامه با جزئیات بیشتر طرح پیش رو همراه ما باشید.

شرایط فروش پارس سفارشی XU7+ ایران خودرو

شرایط فروش پارس سفارشی XU7+

در بخشنامه جدیدی که ایران خودرو منتشر کرده شرایط تازه‌ای برای متقاضیان پاییز سال جاری اعلام شده است. طبق شرایط جدید تنها کسانی حق ثبت نام در فراخوان فعلی را دارند که در مرحله سوم اولویت پاییز 1402 در سامانه یکپارچه نامشان درآمده و پیامک یا اطلاعیه مربوطه را دریافت کرده‌اند.

قیمت پژو پارس سفارشی مدل ایکس یو 7 پلاس مطابق با بخشنامه جدید حدود 310 میلیون تومان اعلام شده است. مشتریان تنها ظرف ده روز موظفند نسبت به پرداخت وجه اقدام نمایند و 90 روز بعد خودروی خود را تحویل بگیرند. متقاضیان نیز می‌توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک خود به سامانه فروش اینترنتی ایران خودرو مراجعه کنند. لازم به ذکر است می‌بایست احراز هویت خریداران انجام شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*