نمایشگاه تقویت خودرو تهران

ولاگ نمایشگاه بین المللی تیونینگ خودرو تهران 1402 + ویدیو

سومین دوره از نمایشگاه های بین المللی خدمات خودرو، تقویت یا همان تیونینگ، تزئین و تجهزات وابسته در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد. در ادامه با ولاگ جذاب گجت نیوز از نمایشگاه تیونینگ تهران 1402 همراه باشید تا زیر و بم این رویداد را از نزدیک تماشا کنید.

دیتیلینگ، ریمپ کردن خودرو، بستن هدرز و کیت مکش و این دسته از خدمات خودرویی، چند سالی است که به دیکشنری «فرهنگ ماشین بازی» ایران افزوده شده‌اند. این اصطلاحات، یکی از اولین نتایج «بسته شدن واردات خودرو» بودند؛ چرا که اکثر مردم مجبور شدند تا به جای خرید خودرو صفر، خودروهای کارکرده را به اصطلاح «صفر شویی و دیتیلینگ» کنند. هرچند که این خدمات، صرفا به خودروهای کارکرده مربوط نمی‌شوند. به هر حال در ادامه قصد داریم تا به سراغ یکی از جذاب‌ترین رویدادهای خودرویی کشور برویم؛ آن هم در زمانی که داستان واردات خودرو با دلار 60 هزار تومانی بر سر زبان‌ها افتاده است و خود ما هم اشتیاق چندانی برای پوشش اخبار خودرویی کشور نداریم! اما گر شما به داستان‌های تیونینگ خودرو، آموزش دیتیلینگ خودرو، تقویت و این دسته از خدمات علاقه دارید، پس باید بگوییم که نمایشگاه بین المللی تیونینگ تهران 1402 دقیقا جای شماست.

ولاگ نمایشگاه تیونینگ تهران 1402

سومین دوره از نمایشگاه های بین المللی خدمات خودرو، تقویت، تزئین و تجهزات وابسته از 23 تا 26 مهر ماه 1402 در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران، سال 38، از ساعت 8 صبح الی 15:30 دقیقه بعد از ظهر، میزبان شما خواهد بود.

شما در این نمایشگاه می‌توانید انواع مکمل‌ها، محلول‌های شستشو، هدرز، کیت مکش و قطعات مربوط به تیونینگ خودرو را در کنار کمپرهای خلاقانه و ست های هیدروگرافی، پیدا کنید.

گالری عکس

نمایشگاه تیونینگ تهران 1402