تویوتا راو 4 ادونچر

تویوتا راو 4 ادونچر، آفرودر ارزان قیمت ژاپنی به میدان آمد

تویوتا راو 4 ادونچر آفرود با قابلیت‌های آفرودی و قیمت ارزان رونمایی شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Toyota RAV4 Adventure Off-road آشنا می‌شویم.

نسخه آفرودی تویوتا راو 4 با نام ادونچر آفرود معرفی شد. این خودرو با وجود این‌که از قابلیت‌های متعددی برای آفرود بهره می‌برد، حدود 25 هزار دلار قیمت دارد که آن را به یکی از خودروهای آفرودر ارزان قیمت تبدیل می‌کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات تویوتا راو 4 ادونچر آفرود آشنا می‌شویم.

تویوتا راو 4 ادونچر آفرود

تویوتا راو 4 ادونچر

راو 4 ادونچر آفرود طبق مدل فول Edge بازار استرالیا توسعه پیدا کرده و به امکانات ویژه آفرود مجهز شده است. این خودرو فعلا برای بازار ژاپن در نظر گرفته شده و ممکن است در آینده به سایر بازارهای هدف نیز راه پیدا کند. طراحان این خودرو را به نشان‌های آفرود مشکی، ریل‌های سقف جدید، سیستم تعلیق با 10 میلی‌متر ارتفاع بیشتر و رینگ‌های 18 اینچی مشکی مات با لاستیک‌های کاراتر مجهز کردند.

تویوتا راو 4 ادونچر

طراحان برای کابین راو 4 ادونچر آفرود نیز تریم قرمز در برخی از قسمت‌های کابین و پوشش چرم مصنوعی با دوخت‌های قرمز روی صندلی‌ها و داشبورد در نظر گرفتند. مشتریان می‌توانند این خودرو را با موتور 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی و 2.5 لیتری هیبریدی به همراه سیستم چهار چرخ محرک خریداری کنند. این خودرو در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید قابل سفارش بوده و برای آن امکان انتخاب ترکیب دو رنگ بدنه خاکی و آبی با سقف مشکی نیز فراهم شده است.

تویوتا راو 4 ادونچر

مدل پایه این خودرو با موتور 2 لیتری با قیمت 25 هزار دلار در بازار ژاپن به فروش می‌رسد. قیمت مدل 2.5 لیتری هیبرید آن نیز 30 هزار دلار اعلام شده است. این در حالی است که راو 4 Edge با قیمت 35 هزار دلار در بازار استرالیا عرضه می‌شود و مشتریان برای نسخه هیبریدی آن نیز باید 37 هزار دلار بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*