شیائومی HyperOS

رابط کاربری MIUI شیائومی رسما بازنشسته شد؛ با شیائومی HyperOS آشنا شوید

شیائومی رابط کاربری MIUI را کنار گذاشت و پوسته اندرویدی جدیدی به‌نام شیائومی HyperOS را با وعده سیستم عاملی بدون باگ و سریع معرفی کرد.

شیائومی گوشی‌های اندرویدی بسیار خوبی را تولید می‌کند.  محصولاتی که پکیجی از سخت افزار پیشرفته و دوربین باکیفیت را ارائه می‌کنند. اما در خارج از چین و برخی از کشورها مثل ایران، این شرکت به موفقیت بزرگی دست نیافته است. یکی از بزرگ‌ترین دلایل این اتفاق، رابط کاربری MIUI است.

از رابط کاربری شیائومی HyperOS چه می‌دانیم؟

این رابط کاربری کار خودش را به‌عنوان یک نسخه کپی از iOS اپل آغاز به‌کار کرد و گرچه از آن زمان پیشرفت چشمگیری داشته، اما بسیاری از کاربران هنوز هم آن را سنگین می‌دانند. شیائومی حالا خودش را آماده کنار گذاشتن MIUI می‌کند و از یک رابط کاربری جدید به‌نام شیائومی HyperOS پرده‌برداری خواهد کرد. Lei Jun مدیرعامل شیائومی امروز عکسی از گوشی شیائومی ۱۴ را منتشر کرده که رابط کاربری هایپر او اس روی آن نقش بسته است.

شیائومی HyperOS

البته این عکس هیچ اطلاعات خاصی را در مورد این رابط کاربری نشان نمی‌دهد. فقط یک گوشی آزمایشی در دست آن است که صفحه نصب هایپر او اس روی آن دیده می‌شود.

صفحه راه‌انداز این رابط کاربری طراحی ساده‌ای دارد که متفاوت از دیگر رابط کاربری‌های این شرکت است. حتی فلش حرکت به صفحه بعد هم در این صفحه طراحی متفاوتی دارد. همه این‌ها نشان می‌دهند که طراحی این پوسته اندرویدی می‌تواند متفاوت باشد.

شیائومی این رابط کاربری جدید را همزمان با رونمایی از گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۴، معرفی می‌کند. این پوسته از یک معماری جدید بازنگری شده برخوردار است و گفته می‌شود عبارت “Hyper” در آن به‌معنای عملکرد بسیار سریع و روان نرم افزار گوشی است. به‌نظر می‌رسد این تغییر در معماری، می‌تواند پوسته سفارشی گوشی‌های شیائومی را به اندروید خام نزدیک کند و این یعنی غول چینی می‌تواند آپدیت‌های اندرویدی را خیلی سریع‌تر از حال حاضر عرضه کند. آیا رابط کاربری شیائومی HyperOS می‌تواند تابو باگ‌های بی‌شمار MIUI را بشکند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*