تاریخ رونمایی، مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ۱۴

همه‌چیز درباره گوشی شیائومی ۱۴؛ تاریخ رونمایی، مشخصات فنی و قیمت

مشخصات فنی، تاریخ رونمایی و قیمت گوشی شیائومی ۱۴ پیش از رونمایی رسمی فاش شد. Xiaomi 14 رقیب گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس ۲۳ سامسونگ خواهد بود.

پس از موفقیت گوشی شیائومی ۱۳ تی در بازارهای جهانی، انتظارات زیادی نسبت به گوشی‌های خانواده شیائومی ۱۴ شکل گرفته است. اگر شما هم مشتاقانه منتظر ملاقات با این گوشی‌ها هستید، خبر خوب اینکه در گزارش جدیدی تاریخ عرضه و مشخصات فنی گوشی شیائومی ۱۴ فاش شده است. پیش به سوی پرچمداران جدید شیائومی!

مشخصات فنی و تاریخ رونمایی از شیائومی ۱۴

در پوستر جدیدی که اخیرا منتشر شده، جمعه ۲۷ اکتبر (۵ آبان ماه ۱۴۰۲) روزی است که شیائومی در آن از گوشی‌های پرچمدار جدیدش رونمایی می‌کند. گوشی Xiaomi 14 قرار است در چهار نسخه مختلف عرضه شود که قیمت آن‌ها به‌ترتیب زیر است:

  • ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه: ۵۴۷ دلار
  • ۱۲ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه: ۵۸۸ دلار
  • ۱۶ گیگ رم + ۵۱۲ گیگ حافظه: ۶۳۰ دلار
  • ۱۶ گیگ رم + ۱ ترابایت حافظه: ۶۸۴ دلار

در پوستری که افشاگران چینی منتشر کرده‌اند، این گوشی با یک ماژول دوربین بزرگ مربعی پشتی همراه است که از سه سنسور ساخت لایکا میزبانی می‌کند. پیکربندی این دوربین‌ها شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی OV50H، یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو می‌شود.

تاریخ رونمایی، مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی ۱۴

گوشی Xiaomi 14 به یک نمایشگر ۶.۴۴ اینچی OLED با رندر رنگ‌های ۱۲ بیتی و رزولوشن 1.5K مجهز است. این نمایشگر اوج روشنایی ۲۸۰۰ نیتی و همینطور نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی را ارائه می‌کند. علاوه بر این از Dolby Vision و +HDR10 هم پشتیبانی می‌کند. این گجت اسپیکرهای دوگانه استریو، بدنه‌ای با گواهی ضد آب IP68 و یک فرستنده مادون قرمز را هم در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

شیائومی 14 Pro با این طراحی جذاب به بازار می‌آید + عکس

اما در زیر قاب این گوشی، چیپست معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به‌عنوان قدرتمندترین تراشه سال ۲۰۲۳ کوالکام حضور خواهد داشت که یک رم LPDDR5X و حافظه داخلی پرسرعت UFS 4.0 Enhanced آن را همراهی می‌کنند. یک سیستم خنک‌کننده مایع توانمند هم وظیفه خنک کردن گوشی در حین بازی کردن یا انجام وظایف سنگین با گوشی را بر عهده خواهد داشت. در نهایت باید به باتری ۴،۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی گوشی جدید شیائومی اشاره کرد که با توان ۹۰ واتی به‌صورت سیمی و ۵۰ واتی به‌صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و از شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی برای شارژ لوازم جانبی شما مثل ایرباد بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*