اپل پنسل با پورت USB-C

اپل پنسل با پورت USB-C و قیمت زیر ۸۰ دلاری معرفی شد

قلم هوشمند و اقتصادی اپل پنسل با پورت USB-C رونمایی شد. این قلم که با تمام آیپدهای دارای پورت تایپ C سازگار است، زیر ۸۰ دلار قیمت دارد!

اپل نسخه جدید قلم هوشمند اپل پنسل با پورت USB-C را برای کاربران تبلت‌های آیپد با قیمت پایین‌تر ۷۹ دلاری رونمایی کرد. این قلم جدید از بدنه‌ای مات و یک پورت USB-C مخفی بهره می‌برند و از اواسط پاییز امسال وارد بازار می‌شود.

نسل جدید قلم هوشمند اپل با قیمت ۷۹ دلاری عرضه خواهد شد که حتی از دو نسل قبلی هم ارزان‌تر است! از نظر طراحی، بدنه آن مات شده و لبه فرورفته‌تری دارد که باعث بهبود ارگونومی آن می‌شود.

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌های این نسل با نسل‌های قبلی، حضور پورت USB-C روی بدنه این محصول است. این یعنی خبری از شارژ بی‌سیم مغناطیسی و پشتیبانی از جفت‌سازی نیست. به‌جای آن یک پورت تایپ سی در زیر کلاهک آن قرار دارد که هم برای جفت‌سازی و هم شارژ از آن استفاده می‌شود. گرچه این گجت می‌تواند به‌صورت مغناطیسی روی فریم آیپد نصب شود، اما توانایی شارژ یا جفت‌سازی از این طریق نیست.

قلم Apple Pencil پیکسل‌ها را با دقت بسیار زیادی تشخیص می‌دهد که مناسب نوشتن و نقاشی دقیق است. نرخ تأخیر بسیار پایینی هم دارد که می‌تواند حس نوشتن با یک قلم واقعی روی یک تکه کاغذ را تداعی کند. این قلم به فشار کج نوک خود روی سطح هم حساس است که می‌توانید برای مواردی مثل سایه‌زنی در نقاشی از آن استفاده کنید. همچنین روی آیپدهایی با تراشه M2 از قابلیت جذاب Hover پشتیبانی می‌کند که می‌توانید بدون لمس صفحه از آن برای مدیریت تبلت خود استفاده کنید.

اپل پنسل با پورت USB-C

نکات مثبت این محصول را گفتیم، حالا باید به نکات منفی آن هم اشاره کنیم. قابلیت تغییر ابزار با دو بار ضربه روی این قلم پشتیبانی نمی‌شود و فقط مختص اپل Pencil 2 است. حساسیت فشار هم فقط در دو نسخه اول و دوم این قلم ارائه می‌شود. ضمنا از جفت‌سازی و شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی نمی‌کند.

قلم اپل پنسل با پورت USB-C با کدام دستگاه‌ها سازگار است؟

شما می‌توانید Apple Pencil جدید را روی دستگاه‌های زیر استفاده کنید:

  • تمام آیپدهای مدرن دارای پورت USB-C از جمله:
    • آیپد نسل ۱۰
    • آیپد ایر نسل ۴ و ۵
    • آیپد پرو ۱۱ اینچی نسل ۱ تا ۴
    • آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی نسل ۳ تا ۶
    • آیپد مینی نسل ۶

همانطور که گفته شد، قیمت این محصول هم اقتصادی‌تر از نسل‌های قبلی شده است. نسخه اول Apple Pencil با قیمت ۹۹ دلاری عرضه شد. غول آمریکایی سپس دومین نسخه آن را با قیمت ۱۲۹ دلاری عرضه کرد. اما این نسخه تازه رونمایی شده فقط ۷۹ دلار قیمت دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*