گوشی خوش قیمت آنر پلی 8T

گوشی خوش قیمت آنر پلی 8T با یک باتری غول پیکر رونمایی شد

گوشی خوش قیمت آنر پلی 8T با امکانات و مشخصات فنی جذابی مثل یک نمایشگر بزرگ فول اچ‌دی، باتری غول پیکر و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی معرفی شد. در اینجا بیشتر با گوشی چینی Honor Play 8T آشنا شوید.

آنر امروز از یک گوشی خوش قیمت جدید رونمایی کرد که در کنار طراحی زیبای خودش، از یک باتری غول پیکر و یک چیپست مناسب بهره می‌برد. در ادامه می‌توانید با امکانات، مشخصات فنی و قیمت گوشی آنر پلی 8T بیشتر آشنا شوید.

مشخصات فنی و امکانات گوشی آنر پلی 8T

در جلوی نمایشگر گوشی جدید آنر، یک نمایشگر بزرگ ۶.۸ اینچی LCD با وضوح مناسب فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی حضور دارد. سازنده ادعا می‌کند این نمایشگر اوج روشنایی ۸۵۰ نیتی را ارائه می‌کند که در بین محصولات هم رده بسیار خوب است. پردازنده‌ای به‌نام دایمنسیتی ۶۰۸۰ از برند مدیاتک زیر پوست این گوشی قرار دارد که حداکثر سرعت کلاک ۲.۴ گیگاهرتزی را ارائه می‌کند.

گوشی خوش قیمت آنر پلی 8T

در پشت دستگاه شاهد حضور دو دوربین هستیم که یکی از آن‌ها ۵۰ مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم f/1.8 و دیگری یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی است. در بالای نمایشگر هم حفره بسیار کوچکی ایجاد شده که از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 حضور دارد.

گوشی موبایل Honor Play 8T به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۳ و پوسته سفارشی MagicOS 7.2 عرضه می‌شود. از دیگر امکانات این دیوایس جذاب هم می‌توان به اسپیکرهای دوگانه استریو، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک اسلات کارت حافظه microSD و یک حسگر اثر انگشت یکپارچه در کلید پاور روی فریم جانبی اشاره کرد.

رنگ‌بندی و قیمت Honor Play 8T

آنر این گجت را در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، سبز (Jade Green) و نقره‌ای (Streaming Silver) راهی بازار خواهد کرد. شما می‌توانید این محصول را در یک نسخه با ۸ گیگ رم/ ۲۵۶ گیگ حافظه با قیمت حدود ۱۵۰ دلاری و یک نسخه با ۱۲ گیگ رم / ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی با قیمت ۱۷۰ دلاری تهیه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*