آنر ایکس 9 بی

گوشی جدید آنر X9b معرفی شد

کمپانی آنر یک گوشی میان رده جدید برای ورود به بازار موبایل دارد؛ با مشخصات آنر ایکس 9 بی – Honor X9b آشنا شوید.

شاخه عربستانی کمپانی آنر، گوشی تازه‌ای را با نام X9b روی وب‌سایت خود قرار داد تا کمپانی چینی بدون سروصدا، از آن رونمایی کرده باشد. این گوشی را باید مدل ارتقایافته و جانشین آنر X9a بدانیم که زمستان گذشته عرضه شده بود.

مشخصات گوشی آنر X9b

مشخصات آنر ایکس 9 بی

با دستگاهی روبه‌رو هستیم که برای نمایش محتوا از یک پنل آمولد 6.78 اینچی با رزولوشن 1200 در 2652 پیکسل و نرخ رفرش 120 هرتز استفاده می‌کند. درون حفره‌ی پانچ صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جای گرفته؛ دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی هم در پنل عقب، با دوربین‌های فوق عریض 5 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است.

تراشه نهفته زیر قاب گوشی، اسنپدراگون 6 نسل 1 نام دارد که برای پردازش و مدیریت اطلاعات، از رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی کمک می‌گیرد. ظرفیت باتری گوشی جدید آنر هم 5800 میلی‌آمپر ساعت است.

پشتیبانی از شارژ سریع 35 وات و برخورداری از سیستم عامل اندروید 13 در پوسته MagicOS 7.2، از دیگر مشخصات قابل ذکر آن محسوب می‌شوند. هنوز قیمت آنر X9b به‌طور رسمی اعلام نشده؛ اما انتظار می‌‎رود حدود 350 دلار باشد. نارنجی، مشکی و سبز، رنگ‌های قابل سفارش هستند.

در گجت نیوز، بهترین گوشی های میان رده موجود در بازار موبایل را هم معرفی کرده‌ایم که می‌تواند برای انتخاب بهتر، به شما کمک کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*