مزایده عمومی ایران خودرو

جزئیات و شیوه ثبت نام مزایده عمومی ایران خودرو

شرایط، جزئیات و شیوه شرکت در ثبت نام مزایده عمومی ایران خودرو اعلام شد. در این مزایده، خودروها بدون محدودیت کارت ملی و تعداد عرضه می‌شوند.

شرایط ثبت نام مزایده عمومی ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو از امروز، پنجشنبه 27 مهر 1402 تا روز یکشنبه 30 مهرماه، خودروهای تصادفی و آسیب‌دیده در خطوط تولید را از طریق مزایده، بدون محدودیت کارت ملی و تعداد، به متقاضیان عرضه می‌کند؛ در واقع متقاضیان می‌توانند به هر تعداد که می‌خواهند، در مزایده خرید این خودروها شرکت کنند.

شرایط مزایده عمومی ایران خودرو

برای شرکت در این مزایده باید مبلغ ده میلیون تومان را به‌عنوان سپرده شرکت در مزایده به حساب اعلام شده توسط ایران خودرو واریز کنید. علاوه بر این مبلغ و قیمت تعیین شده، مالیات و عوارض و حقوق دولتی خرید هر خودرو نیز توسط برنده مزایده پرداخت خواهد شد. به‌منظور ثبت نام، دریافت اسناد مزایده و ارائه اطلاعات شخصی باید قبل از انجام مزایده به سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir مراجعه کنید. همچنین جهت بازدید از خودروهای موجود در این مزایده باید به انبار بدنه ایساکو در جاده قدیم کرج، سه‌راهی شهریار، کوچه اول سمت چپ مراجعه کنید و محل برگزاری مزایده نیز همین مکان خواهد بود.

ایران خودرو اعلام کرده است خودروهایی که در این مزایده موجود هستند به دلایلی مانند تصادف یا آسیب‌دیدگی در خط تولید، امکان عرضه به بازار را ندارند. در همین راستا، این مزایده برای بازیافت و فروش خودروهای آسیب‌دیده برگزار می‌شود تا استفاده بهینه‌ای از آنها صورت بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*