پرفروش ترین خودروی بازار آلمان

این هاچ بک چابک، پرفروش ترین خودروی بازار آلمان است

در آلمان خودروسازان بزرگی حضور دارند، اما از میان محصولات این خودروسازان یک هاچ بک چابک توانست لقب پرفروش ترین خودروی بازار آلمان را از آن خود کند.

آلمان به‌عنوان زادگاه صنعت خودروسازی جهان شناخته می‌شود؛ زیرا نخستین خودرو در این کشور به تولید رسید. خودروسازان آلمانی کماکان باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین خودروها را تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

در میان محصولات برندهای محبوبی که در این کشور حضور دارند، هاچ بک چابک فولکس واگن گلف جی تی آی توانست لقب پرفروش ترین خودروی بازار آلمان را در سال 2023 از آن خود کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

آشنایی با پرفروش ترین خودروی بازار آلمان

پرفروش ترین خودروی بازار آلمان

فولکس واگن جی تی آی که بیش از چند دهه در بازار حضور دارد توانست تا ماه اکتبر سال 2023 لقب پرفروش ترین ماشین آلمان را از آن خود کند که از محبوبیت زیاد این خودرو در نزد مشتریان آلمانی حکایت دارد. این خودرو بالاتر از خودروهایی چون اپل کورسا، تسلا و مرسدس سی کلاس توانسته در صدر لیست 10 ماشین پر فروش آلمان جای بگیرد.

پرفروش ترین خودروی بازار آلمان

در واقع فولکس واگن با معرفی خودرو گلف توانست کلاس خودروهای هاچ بک را به مشتریان بشناساند. این کلاس خودرویی به‌سرعت به محبوبیت چشمگیری دست پیدا کرد و گلف جی تی آی نیز به‌عنوان یکی از پرفروش ترین ماشین های این کلاس محسوب می‌شود.

پرفروش ترین خودروی بازار آلمان

گلف جی تی آی در مدل 2023 به یک پیشرانه 2 لیتری مجهز شده که قدرتی برابر با 241 اسب بخار را به‌همراه دارد. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز به انتخاب مشتریان توسط گیربکس 6 سرعته دستی یا گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

Volkswagen Golf GTI

فولکس واگن سیستم تعلیق Volkswagen Golf GTI 2023 را ارتقا داده و اکنون با کنترل الکترونیکی مانع لغزش خودرو می‌شود. پیشرانه قدرتمند و سیستم کنترل الکترونیکی جدید باعث شدند این خودرو از مدل‌های قبلی سریع‌تر شود و در مسیرهای پرچالش و حتی در پیست مسابقه برای رانندگان، سواری لذت‌بخشی را به‌همراه داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*