خودروی جذاب رنو

این خودروی جذاب رنو از آشغال ساخته شده است

رنو سنیک E-Tech به‌عنوان خودروی جذاب رنو با هدف حفظ محیط زیست از مواد بازیافتی ساخته شده است. در ادامه با مشخصات این محصول رنو آشنا می‌شویم.

شرکت رنو مدتی قبل از رنو سنیک E-Tech به‌عنوان نسل پنجم این خودرو پرده برداشت. این خودرو الکتریکی که در کارخانه ElectricCity دبی به تولید خواهد رسید، از لحاظ طراحی به سایر محصولات رنو شباهت دارد.

در ساخت این خودرو از زبان طراحی جدید این خودروساز برای خودروهای الکتریکی نیز استفاده شده است. طراحان برای طراحی این خودروی جذاب رنو از مواد بازیافتی استفاده کردند تا به حفظ محیط زیست کمک کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های این خودرو آشنا می‌شویم.

استفاده از مواد بازیافتی در ساخت خودروی جذاب رنو

خودروی جذاب رنو

طراحان در ساخت نسل پنجم سنیک در راستای حفظ محیط زیست از مواد بازیافتی متعددی استفاده کردند. طبق اعلام این خودروساز، در ساخت 80 درصد از ساختار داشبورد و 26 درصد از کل کابین از مواد بازیافتی استفاده شده است. همچنین جنس 97 درصد از کفپوش‌های این خودرو از بطری‌های پلاستیکی بازیافتی است.

خودروی جذاب رنو

طراحان حدود 50 درصد از سقف شیشه‌ای پانوراما مات شونده این خودرو را نیز با مواد بازیافتی ساختند. ضمن این‌که 37 درصد از کل اجزای آهنی این خودرو نیز از مواد بازیافتی است.

خودروی جذاب رنو

گفتنی است سنیک در نسخه استاندارد خود به یک پیشرانه برقی در جلو مجهز شده که قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 280 نیوتن‌متر را به‌همراه دارد. برای این خودرو یک پکیج باتری 60 کیلووات ساعتی نیز در نظر گرفته شده است تا این خودرو با یک بار شارژ بتواند مسافتی برابر با 420 کیلومتر را بپیماید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*