یخچال 256 لیتری شیائومی

یخچال 256 لیتری شیائومی از یک گربه هم کمتر صدا تولید می‌کند و 12 میلیون تومان است

یخچال سه درب 256 لیتری شیائومی با انبوهی از ویژگی‌های جذاب هوشمند، قیمت اقتصادی و یک محفظه اضافه جداگانه معرفی شد.

شیائومی از یخچال سه درب جدید خود که میجیا 256L نام دارد، در چین رونمایی کرد. این یخچال 256 لیتری هرگز یخ نمی‌زند و با طراحی شیک و ویژگی‌های هوشمند همراه است. در ادامه به مرور مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت یخچال 256 لیتری شیائومی می‌پردازیم.

مشخصات یخچال 256 لیتری شیائومی

ظرفیت یخچال شیائومی در قسمت یخچال، 137 لیتر و برای قسمت فریزر 81 لیتر است. هم‌چنین به این دو قسمت، بخش نگهداری سبزیجات با ظرفیت 38 لیتری نیز اضافه شده که می‌توان از آن برای میوه‌ها، سبزیجات و سایر مواردی که نیاز به تنظیمات خاص دمایی دارند، استفاده کرد.

یخچال 256 لیتری شیائومی

این یخچال از محدوده دمایی منفی 20 تا 5 درجه سانتی‌گراد پشتیبانی می‌کند که توسط کاربر قابل تنظیم است. یخچال سه درب جدید شیائومی مجهز به یک ماژول ضد باکتری و بدون بو یون نقره است که می‌تواند به‌طور موثر مولکول‌های بو را جذب و تجزیه کند. طبق گفته شیائومی، میزان آنتی باکتریال آن 99.99 درصد است.

این محصول هم‌چنین از فناوری خنک‌کننده هوا با قابلیت گردش 360 درجه برای تازه نگه داشتن مواد غذایی به‌طور یکنواخت استفاده می‌کند. یخچال جدید شیائومی هم‌چنین دارای 5 پراب سنجش دما است و توان مصرفی 0.59 درجه در 24 ساعت و صدای 36 دسی‌بل را به همراه دارد.

علاوه بر این، یخچال سه درب شیائومی دارای تعدادی ویژگی هوشمند است. می‌توان آن را به اپلیکیشن Mijia متصل کرد که به کاربران اجازه می‌دهد حالت یخچال و دما را از راه دور کنترل کنند.

همچنین امکان پشتیبانی از Xiao Ai، دستیار صوتی شیائومی نیز فراهم شده که به کاربران امکان می‌دهد یخچال را با دستور صوتی کنترل کنند. شیائومی Mijia 256L اکنون برای پیش فروش در وب‌سایت خرده فروشی JD.com با قیمت اولیه 1699 یوان (حدود 12 میلیون تومان) در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*