دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال

مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال اعلام شد. در ادامه با مشخصات و امکانات نسخه آپشنال دنا+ توربو دنده اتومات آشنا می‌شویم.

شورای رقابت اخیرا قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال را 589 میلیون و 296 هزار تومان اعلام کرد که قیمت نهایی آن با در نظر گرفتن هزینه‌هایی چون مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و عوارض به 660 میلیون تومان نیز خواهد رسید.

مشخصات دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال

هرچند رسانه‌ها این خودرو را همان دنا پلاس جوانان معرفی کردند، اما اکنون خبرها حاکی از آن است که نسخه آپشنال این سدان محبوب ایران خودرو با نسخه جوانان متفاوت است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات فنی و امکانات این سدان پرفروش آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال

دنا پلاس توربو آپشنال دنده اتومات از یک موتورEF7 توربو یا همان TC7 بهره می‌برد که با مدل EFP نصب شده روی نسخه جوانان متفاوت است. این موتور 1.65 لیتری توربوشارژ می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی

دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال

البته این خودرو از همان امکانات رفاهی و ایمنی دنا پلاس جوانان نظیر تریم داخلی پارچه‌ای، سنسور پایش باد تایرها، آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل، دوربین و سنسور پارک عقب، نمایشگر لمسی، رینگ آلومینیومی 16 اینچی، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، سنسور باران، سنسور نور، آینه‌های تاشو برقی، استارت دکمه‌ای، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، صندلی‌های جلوی برقی، سانروف برقی و 4 ایربگ بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*