پیدا کردن گوشی سایلنت

با این ترفند، گوشی اندرویدی خود را حتی در حالت سایلنت پیدا کنید

با استفاده از این قابلیت، حتی اگر گوشی اندرویدی شما در حالت سایلنت باشد هم نیازی به نگرانی نیست و شما می‌توانید آن را پیدا کنید.

گاهی اوقات ممکن است گوشی خود را در جایی گذاشته باشید که آن را به خاطر نمی‌آورید، اگر این اتفاق در خانه شما بیفتد که خب جای نگرانی نیست. اما اگر آن را در یک مکان عمومی جا بگذارید، کار شما تا حدودی دشوار خواهد شد. اگر گوشی اندرویدی خود را در یک مکان عمومی گم کرده‌اید، می‌توانید با استفاده از گوگل مپس آن را پیدا کنید. اگر حواستان باشد که تلفن خود را جوری تنظیم کرده باشید که اطلاعات تماس شما را به نمایش بگذارد، احتمال بازگرداندن آن توسط شخصی که آن را پیدا کرده، بالا می‌رود. اما اگر روی حالت بی‌صدا باشد چه؟ آیا می‌توانید گوشی اندرویدی خود را در حالت سایلنت پیدا کنید؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: بله! در نسخه‌های جدیدتر اندروید، اگر قابلیت ردیابی موقعیت مکانی را به درستی تنظیم کرده باشید، می‌توانید گوشی خود را از طریق گوگل مپس یا قابلیت داخلی Find MY Device چه در حالت سایلنت و چه صدای زنگ آن بلند باشد، ردیابی کنید. دومین گزینه یعنی Find My Device دارای یک عملکرد اضافی است که ممکن است به شما کمک کند تا خودتان گوشی اندرویدی گمشده خود را بیابید، به شرط اینکه در محدوده‌ای قرار گرفته باشید که آخرین بار آن را در اختیار داشتید.

پیدا کردن گوشی اندرویدی سایلنت شده با استفاده از Find My Device

اگر برای راه اندازی گوشی اندرویدی خود از حساب گوگل استفاده کرده‌اید، قابلیت Find My Device به صورت خودکار در دیوایس شما فعال می‌شود. بنابراین شما می‌توانید از این قابلیت برای تعیین مکانی که گوشی در آن قرار دارد با پخش صدای زنگ بلند استفاده کنید. اگر گوشی در محدوده شنوایی شما قرار داشته باشد، قطعا صدای آن را می‌شنوید و آن را پیدا می‌کنید.

پیدا کردن گوشی سایلنت

  1. در دسکتاپ کامپیوتر یا گوشی موبایلتان، مرورگر وب را باز کنید و به آدرس android.com/find بروید.
  2. وارد حساب گوگل مربوط به تلفن گم شده خود شوید.
  3. اگر در چند دستگاه اندرویدی خود از این حساب گوگل استفاده کرده‌اید، در بالای نوار کناری گوشی گمشده را انتخاب کنید.
  4. از منوی باز شده Play Sound را انتخاب کنید.

اکنون تلفن گمشده شما با صدای بلندی شروع به زنگ زدن می‌کند، حتی اگر سایلنت باشد. تا زمانی که زمانی که دکمه پاور آن گوشی را فشار دهید یا در برنامه Find My Device گزینه‌ی Stop را بزنید گوشی شما به مدت ۵ دقیقه به زنگ زدن ادامه می‌دهد.

اگر تلفن اندرویدی شما در محیط بیرون از خانه گم شده باشد، می‌توانید از طریق Find My Device مکان تقریبی آن را روی نقشه مشاهده کنید. البته اگر تلفن همراه شما به صورت سایلنت در خانه یا ساختمان شما گم شده باشد، ویژگی نقشه کمکی نمی‌کند. در چنین شرایطی پخش صدای بلند زنگ می‌تواند موثر باشد، این صدا صرف نظر از اینکه زنگ گوشی شما روی چه میزانی تنظیم شده، با صدای بلند شنیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*