تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس

تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس + ویدیو با زیرنویس فارسی

در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس را مشاهده کنید. آیا گوشی جدید اپل با فریم تیتانیومی خود می‌تواند در این آزمایش سربلند باشد؟

آیفون 15 پرو مکس به‌عنوان جدیدترین و گران‌ترین گوشی پرچمدار اپل مدتی پیش روانه بازار شد. این گوشی تاکنون در تست‌ها و آزمون‌های مختلفی سربلند بیرون آمده، اما با این حال حواشی زیادی در پیرامون این گوشی وجود دارد. در اخبار تکنولوژی خوانده‌ایم که بسیاری از کاربران از داغ کردن بیش از حد بدنه گوشی، باد کردن باتری و تغییر رنگ فریم تیتانیومی گلایه دارند.

آیفون 15 پرو مکس از بدنه شیشه‌ای و فریم تیتانیومی گرید 5 بهره می‌برد. اپل مدعی شده که فریم تیتانیومی این گوشی، بسیار سبک‌وزن، اما مستحکم و بادوام است. این فریم تیتانیومی البته قیمت بالایی دارد و باید دید ارزش استفاده از آن در گوشی جدید اپل چقدر بوده است. در ویدیوی امروز گجت نیوز می‌خواهیم تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس را به شما نشان دهیم. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت iPhone 15 Pro Max را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید تا ببینیم دستپخت جدید اپل چقدر در برابر آسیب‌های احتمالی مقاوم است.

ویدیوی تست مقاومت آیفون 15 پرو مکس

در این ویدیو مشاهده کردیم که شیشه جلو و پشت گوشی در برابر خط و خش و حرارت عملکرد و مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند؛ اما متاسفانه همانطور که دیدید، فریم تیتانیومی در برابر خط و خش آسیب‌پذیرتر است و از همه بدتر این که پرچمدار جدید اپل در تست خمیدگی سربلند بیرون نمی‌آید و با یک فشار کوچک، پنل شیشه‌ای پشتی گوشی شکست.

آیفون 15 پرو مکس دارای بدنه شیشه‌ای در جلو و پشت، فریم تیتانیومی گرید 5، وزن 221 گرم، استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، نمایشگر 6.7 اینچی LTPO Super Retina XDR OLED، تراشه سه نانومتری A17 Pro، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین سه گانه 48+12+12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و باتری 4441 میلی‌آمپرساعتی است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*