ساعت کاسیو G-D001

ساعت کاسیو G-D001 با دو سورپرایز جذاب به صحنه‌ آمد

ساعت طلایی کاسیو G-D001، نمادی مجلل و چشم‌نواز از جی‌شاک – G-SHOCK است که در آستانه چهل سالگی این سری پرطرفدار به نمایش درآمده است.

سری جی‌شاک کاسیو که دوام بالا و طراحی پیشگامانه آن بر کسی پوشیده نیست، در آستانه جشن چهلمین سالگرد خود، پذیرای ورود یک عضو جدید و لاکچری است. این ساعت طلایی، کاسیو G-D001 نام دارد که گواهی بر تعهد این شرکت ژاپنی به طراحی خلاقانه است.

ساعت مجلل G-D001 کاسیو که از طلای 18 عیار ساخته شده، حاصل تفکر و نظارت کیکو ایبه، بنیان‌گذار سری نمادین G-SHOCK است.اما آنچه این ساعت را از همتایان خود متمایز کرده، طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی آن است که مجموعه‌ای از داده‌های 40 ساله جی‌شاک را در خود جای داده است. همکاری طراحان انسانی با هوش مصنوعی، موجب پدید آمدن طرحی منحصر به‌فرد شده که در عین استحکام، خواص مواد و دفع ضربه را افزایش می‌دهد.

ساعت کاسیو G-D001

مشخصات ساعت کاسیو G-D001

اما از طراحی ساعت کاسیو G-D001 که بگذریم، جنس قاب و پوشش آن از طلای زرد 18 عیار است که در بهترین نوع جواهرات استفاده می‌شود. این اجزا با استفاده از فرآیند پیچیده ریخته‌‌گری توسط موم شکل می‌گیرند که ترکیب جذابی از مقاومت و ظرافت را ایجاد کرده است. پس از آن، صنعتگران ماهر، هر قطعه را با دست صیقل می‌دهند.

ساعت کاسیو G-D001 هم‌چنین دارای یک صفحه شفاف بدون عدد است که چشم‌اندازی خاص به مکانیزم پیچیده داخلی آن را ارائه می‌دهد. این ساعت از نور خورشید برای تامین عملکردهای مختلف خود نظیر دریافت امواج رادیویی در زمان استاندارد استفاده می‌کند.

ساعت کاسیو G-D001

ساعت جدید جی‌شاک با یک بسته منحصر به‌فرد عرضه می‌شود که مانند برج طراحی شده و با یک چراغ LED به زیبایی باز شده، رو به پایین می‌چرخد و در فضای جالب خود، تاریخچه G-SHOCK را روایت می‌کند.

کیکه ایبه، بنیانگذار سری G-SHOCK با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و دیدگاه‌های تیم حاضر در پروژه طراحی این ساعت، از نتیجه این همکاری ابراز افتخار کرد. او معتقد است که آینده سری جی‌شاک در طراحی G-D001 نمود دارد.

ساعت G-SHOCK G-D001 یک نسخه محدود جهانی است که تنها یک دستگاه آن در سراسر جهان در دسترس قرار دارد. این نسخه در تاریخ 9 و 10 دسامبر توسط خانه حراج فیلیپس در شهر نیویورک به حراج گذاشته خواهد شد و عواید حاصل از آن به سازمان‌های محیط زیستی خواهد رسید.

ساعت کاسیو G-D001

از جنبه مشخصات، G-D001 دارای طراحی مقاوم در برابر ضربه و هم‌چنین مقاوم در برابر آب با فشار 20 بار، سیستم شارژ خورشیدی و کنترل رادیویی Multiband 6 برای زمان‌سنجی دقیق است. این ساعت همچنین دارای عملکرد دوگانه زمان، کرونومتر، درخشندگی سلول خورشیدی برای دید در نور کم و نمایشگر مناسب برای نمایش تاریخ است که آن را به یک ساعت همه‌کاره و قابل اعتماد برای فعالیت‌های مختلف تبدیل می کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*