مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

هیجان انگیزترین تصاویر برنده مسابقه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۳ + گالری عکس

مسابقه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۳ در فستیوال سیه نا ایتالیا برگزار شد و برندگانش هم مشخص شدند. در اینجا برترین تصاویر این رویداد را ببینید.

پهپادها طی سالیان اخیر پیشرفت چشمگیری پیدا کرده‌اند و حالا دوربین‌های باکیفیت و حرفه‌ای روی آن‌ها نصب شده که به عکاسان اجازه می‌دهد آثار ماندگاری را ثبت کنند. چند سالیست که مسابقه عکاسی با پهپادها راه افتاده و عکاسان مطرحی از سراسر جهان آثار خود را به آن میاورند. این مسابقه در جشنواره هنرهای تجسمی سیه نا ایتالیا برگزار می‌شود و عکاسان می‌توانند در ۹ دسته مختلف شرکت کنند.

دیگر مسابقات عکاسی سال ۲۰۲۳ را هم در گجت نیوز دنبال کنید:

بهترین تصاویر مسابقه عکاسی حیات وحش 2023

جذابترین تصاویر از مسابقه عکاسی حیوانات خانگی 2023 + آلبوم عکس

منتخب خنده‌دارترین تصاویر مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش ۲۰۲۳

برندگان و تصاویر منتخب مسابقه عکاسی نجوم سال 2023

جذاب‌ترین تصاویر مسابقه عکاسی سیاه سفید 2023

برندگان مسابقه عکاسی نیکون 2023 + گالری تصاویر

تصاویر منتخب مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

بیش از این شما را منتظر نمی‌گذاریم و در ادامه به تماشای تصاویر برگزیده مسابقه عکاسی با پهپاد سال ۲۰۲۳ دعوت می‌کنیم.

۱. زمین بازی

زمین بازی، مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

در نگاه اول این تصویر شبیه کاغذی است که با گونیا و نقاله روی آن نقاشی‌های منظمی کشیده شده است. اما شاید تعجب کنید که این یک زمین بازی در جنوب لهستان باشد! این منطقه از لهستان به‌خاطر معماری شهری و معادنش شهرت زیادی پیدا کرده است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که چنین زمین بازی شگفت‌انگیزی در آن احداث شده اس.

۲. غول خفته

غول خفته، مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

در اینجا فیلی را می‌بینید که به پهلو خوابیده و بخش قابل توجهی از کادر تصویر را به خودش اختصاص داده است. پوست خاکستری آن با شاخ و برگ‌های سبز رنگ اطرافش هارمونی جالب توجهی را به‌وجود آورده‌اند و این تصور را به وجود آورده‌اند که این برگ‌ها هم جزوی از بدن خود فیل است.

۳. بندباز

بندباز، مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

در ژانویه سال ۲۰۲۱ و در میان سرمایه شدید، یک بندباز به‌نام ناتان پائولین موفق شد فاصله ۲۰۰ متری را روی یک طناب به نازکی ۲.۵ سانتی‌متری و از ارتفاع ۲۴۶۰ متری زمین بپیماید. این دستاورد بزرگ حاصل تلاش تیمی شش نفره است و فراهم کردن آن سه روز طول کشید.

۴. ساحل بلیس

ساحل بلیس، تصویر منتخب مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

عاشقان خورشید با حوله‌ها، لباس‌های شنا و چترهای آفتاب‌گیر، خودشان را به سواحل کشکایس پرتغال رسانده‌اند و یک پهپاد هم تصویر شگفت‌انگیزی را از بالا ثبت کرده است.

۵. کلاهک یخی Austfonna

کلاهک یخی Austfonna، تصویر منتخب مسابقه عکاسی با پهپاد Siena 2023

این کلاهک، سومین کلاهک بزرگ جهان است که در مجمع‌الجزایر Svalbard نروژ با وسعت ۸ هزار کیلومتر مربعی واقع شده است. گرمای بیش از حد کره زمین باعث ذوب شدن نگران کننده و بسیار سریع این کلاهک شده است. این تصویر هم می‌تواند نگران‌کننده بودن اوضاع را نشان دهد.

۶. ریه‌های خسته زمین

مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

رودخانه کلرادو شدیدا تحت تاثیر مدیریت ضعیف و خشکسالی طولانی مدت قرار گرفته و به‌سرعت در حال حرکت به‌سمت بحران است. در این عکس که یکی از تصاویر منتخب مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳ هم هست، الگوهای پیچیده‌ای را می‌بینید که توسط آب در این رودخانه شکل گرفته و بی‌شباهت با ریه انسان نیست.

۷. قایق‌سواری روی ستاره‌ها

مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

در زیر ابرهای سنگین، هزاران برگ خشک شده مثل ستاره‌ها می‌درخشند، در حالی که موج ملایمی روی آب به راه افتاده است.  عروس و دامادی را می‌بینید که درون قایقی آراسته شده با گل‌های زیبا نشسته و صحنه رمانتیکی را خلق کرده‌اند.

۸. مزارع شگفت‌انگیز

مسابقه عکاسی با پهپاد سیه نا ۲۰۲۳

در اینجا تصاویری از مزارع فلفل قرمز خشک شده در آفتاب، زمین‌های راه راه زراعی و باغ‌های منظم و چشم‌نواز را می‌بینید که توسط جورج اشتاینمتز و با یک پهپاد ثبت شده‌اند. هدف او از ثبت این تصاویر، درک هر چه بهتر اهمیت مواد غذایی برای بشر است. چیزی که نبود آن می‌تواند دنیای ما را به آخرالزمان بکشد!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*