دنا پلاس جدید شش دنده

دنا پلاس جدید شش دنده با این مشخصات روانه بازار می‌شود

مشخصات و امکانات دنا پلاس جدید شش دنده اعلام شد. در ادامه با مشخصات فنی و سطح آپشن‌های دنا+ مجهز به دنده 6 سرعته دستی آشنا می‌شویم.

شورای رقابت اخیرا قیمت دنا پلاس جدید 6 دنده را 468 میلیون و 625 هزار تومان تعیین کرد که قیمت نهایی آن با احتساب هزینه‌هایی چون شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و بیمه به 529 میلیون تومان خواهد رسید. البته در حال حاضر زمان فروش این خودرو اعلام نشده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات دنا پلاس جدید شش دنده آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی دنا پلاس جدید شش دنده 

دنا پلاس جدید شش دنده

هرچند ایران خودرو لیست مشخصات و امکانات این خودرو را به‌شکل رسمی منتشر نکرده، اما خبرها حاکی از آن است که دنا پلاس جدید به یک موتور 1.65 لیتری تنفس طبیعی EF7 پلاس معروف به +EF7 NA مجهز شده که از فناوری DVVT بهره می‌برد و ساختار فنی آن نیز نسبت به EF7 ارتقا پیدا کرده است. این پیشرانه می‌تواند قدرتی برابر با 111.3 اسب بخار و گشتاور 153 نیوتن‌متر را به تولید برساند.

از ویژگی‌های این موتور می‌توان به ارائه گشتاور بیشتر در دوره‌های پایین‌تر و کاهش مصرف سوخت اشاره کرد. همچنین طبق اعلام ایران خودرو، این موتور از موتور EF7 سبک‌تر بوده و نسبت به مدل قبلی استهلاک کمتری را به همراه دارد. یک گیربگس 6 سرعته دستی نیز قدرت تولید شده از پیشرانه را به چرخ‌ها منتقل می‌کند.

امکانات رفاهی و ایمنی

دنا پلاس جدید شش دنده

از امکانات این خودرو می‌توان به رینگ آلومینیومی 15 اینچی، آینه تاشو برقی، تهویه اتوماتیک، صندلی‌های برقی جلو، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، چراغ روشنایی روز، کروز کنترل، دوربین دنده عقب و سنسور نور و باران اشاره کرد. ضمن این‌که این نسخه اکنون از ترمز دیسکی در چرخ‌های عقب نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*